Inlägg från: EnilemmE |Visa alla inlägg
  • EnilemmE

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Men vad säger de i affären då?? Man kan ju liksom inte använda så många kuponger att det blir "gratis"!! *confused*

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    Snorky skrev 2008-02-08 12:10:41 följande:
    jo, det går.... så länge du har olika rabattkoder på kupongerna...
    Ja, ja! Jag trodde ni menade att man kunde använda flera av den där 50-kronors kupongen som man skriver ut själv!
    Att man kan använda den flera ggr har jag förstått, men inte flera på en gång!! Väl?!
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Förlåt mitt tjabbande!!! Först NU såg jag ju att det inte ska snackas här inne!! Generad

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Tror ni inte jag försökte med två kuponger igår, köpte visserligen två varor, men jag fick ta en diskution med kassörskan!! Jag visste att det skulle hända mig, jag som är så dålig på att argumentera!! Hon sa" har du fått två kuponger"?? Ja, men det är väl två olika, sa jag.. Näe, men de går ut den 15/2 båda två, har du skrivit ut flera?! Så var det en annan tjej, som jag känner, som sa "det hände mig häromdagen oxå, det var nån som hade fått en i brevlådan och en på mailen", så hon räddade mig lite.. Det var iofs inget problem, för hon i kassan sa bara "ja, ja, men då tar vi det som två köp bara"!! Men jag fick ändå skämmas lite.. Nu vågar jag nog bara använda en kupong i taget när jag åker till ett annat Lindex! Generad

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    matilda87 skrev 2008-02-28 09:45:38 följande:
    ska man kunna använda alla dom rabatter samtidigt på webben? de funkar inte för mig iaf
    Du måste köpa minst så många plagg som rabatterna är på, alltså två barnplagg, två damplagg, ett valfritt, två underkläder och så över 200 om du ska få 50 kr rabatten! Annars funkar det inte, tror jag?!?!
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    okptr skrev 2008-02-28 10:20:13 följande:
    1 kupong/plagg. Funkar för mig iallafall!
    Det blir väl 1 kupong/plagg, om jag inte räknat fel!?
    ♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Aktuella Rabattkoder till Lindex:

E30150: 50kr rabatt vid köp över 200kr.
    L05001: 30% rabatt på dyraste varan, 10% på resten av köpet.
    F10000: 30% på valfritt barnplagg.
    L04001: 30% rabatt på dyraste varan, 10% på resten av köpet.

(Kopierat från rabattkod.se)

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE

Och jag försökte använda 7897 på H&M, men då hade jag inte kommit upp i tillräckligt stort belopp, så där fanns oxå en gräns!??

♥ LOVA ♥
  • EnilemmE
    Peak skrev 2008-03-26 09:46:08 följande:
    jag tog ett par byxor för 98 kr först och det gick - det står ju bara dyraste varan, måste man köpa fler än en?
    Jag tog två olika plagg för 79,50 kr styck tror jag, men det funkade inte..
    Fast förresten, det var bara på baby va?!?! Kom på att jag tog stl. 86 på flick.. Oskyldig
    ♥ LOVA ♥
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!