Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

är det 20% på en vara man får, eller på köp? Fått smset, men inte svarat...

• Lokatt

behöver lite hjälp att förstå nu Ska beställa för första gången från web-shop och visst har ni väll kombinerat rabattkoderna? Alltså utnyttjat flera olika 30% på vara och 50kr rabatten? Hu skriver jag in det för att få det rätt?

• Lokatt
    Snorky skrev 2008-03-25 22:32:18 följande:
    jag har de gånger jag beställt bara plockat kläderna och sen fyllt på med koderna i kassan så har det blivit rätt för mig. Men då har jag inte köpt några t3b2-plagg eller så.
    ok, låter bra. Ska försöka på en gång. Tack!
  • Lokatt
    Kayn skrev 2008-03-26 19:36:08 följande:
    Dom har tekniskt fel på hemsidan att nyrega och samrega sig, fick svar från Kundtjänst om det.
    åhh tack för det svaret, försökte ju registrera mig till mitt kort igår så jag kunde handla det gick inte, sedan provade jag idag, men då var klockan efter 5 så kundtjänst var stängt! Sa dom när det skulle tänkas funka igen?
  • Lokatt
    Kayn skrev 2008-03-26 19:56:13 följande:
    Så här svarade hon:Hej!Vi har för tillfället tekniska problem med vår hemsida.Vänligen återkom vid ett senare tillfälle.
    tack
  • Lokatt
    leson76 skrev 2008-03-27 22:40:21 följande:
    Men hur såg bladet ut...jag måste råkat slänga det
    Min man som jobbar på posten sa att det skickade inte ut till alla distrikt, vissa fick med 25% och vissa fick inget alls. Verkar vara så överallt.
  • Lokatt
    Buffa skrev 2008-03-31 14:50:44 följande:
    Jag använde mig precis av koden 30% rabatt på dyraste varan och 10% på resten av köpetKod: L04001Den skulle ju bara gälla till igår men fungerade för mig idag.
    ska jag genast springa in och prova! vill oxå handla rabatt
  • Lokatt

jag fick bara 10% eftersom jag redan använt koderna en annan gång! Men koderna funkar iaf. Kanske står fel med 30, de kanske menar hela mars ut... ?
    Fast flera här inne har ju annvänt 30%-arna fler gånger?

• Lokatt
    Snorky skrev 2008-04-02 21:13:58 följande:
    innan jag loggar in så funkar de 3 första, men när jag loggar in så försvinner alla rabatter utom att jag får 10% rabatt på allt... Så har man handlat innan med rabatterna så verkar det inte fungera. Ja, jag ska iaf inget ha, men jag blev nyfiken o testade!
    likadant för mig...
  • Lokatt
    singgoalla25 skrev 2008-04-02 21:50:03 följande:
    men rabatterna ni använder gick väl ut 080330?
    ja, men dom funkar visst fortfarnade i web-shopen. Jag fick som sagt 10% eftersom jag redan använt 30% en gång utav den kupongen som var 30% på en och 105 på resten.
    Andledningen att vi funderade över det var att vissa har kunnat använda sina 30% flera gånger och inte bara en..
  • Lokatt

aha, såg nu att det var med sms.. hmm har ju inte ens deras kort, dax att skaffa det då.

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!