Inlägg från: Mary Cherry |Visa alla inlägg
  • Mary Cherry

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Peak skrev 2008-04-04 12:16:27 följande:
    men heter det fortfarande rowells? det kanske det gör...Jo de har ju inte samma sortiment och Lindex har ju inte lika mycket i shoppen, men vore ändå smidigt! De skulle ju med all säkerhet sälja det i butiken man lämnade in det i ändå - även om det inte var ordinarie sortiment!
    Jämfört med "mitt" Lindex har de hur mycket kläder som helst i internetshoppen, men jag har konstaterat, efter att ha varit på två andra Lindex sista veckan, att i min affär är de både otrevliga och lite efter...
  • Mary Cherry
    leson76 skrev 2008-04-04 22:56:37 följande:
    Jag kommer aaaaldrig mer handla på H&M shop online. Gick till H&M för att lämna tillbaka kläderna som inte passade och får beskedet att jag måste skicka tillbaka dem. Hur stökigt och DYRT är inte det. Blähhh
    35:- kostar det med den förtryckta lappen man får med. Jag brukar skicka tillbaka i samma förpackning som jag får kläderna i. Det är lätt värt 35:- att slippa trängas i ett otäckt provrum med hemskt ljus och en massa folk utanför, och så hittar jag ändå aldrig nånting i affären.
  • Mary Cherry
    leson76 skrev 2008-04-04 23:21:16 följande:
    Nähh :) man kan ju prova hemma även om man köper i butik ;) Jag köpte två plagg och inget av dem satt något bra. Känns tråkigt att betala för frakt fram och tillbaka. 70 kr i sjön.
    Fast jag köper aldrig bara två plagg.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!