Inlägg från: Tokfia 7 |Visa alla inlägg
  • Tokfia 7

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

philmKarin skrev 2008-02-26 21:48:39 följande:
    Gud va Lindex är bra ! Annat kan man säga om Kappahl... När jag skulle byta en T-shirt jag köpt med rabattkupong (50kr) så fick jag bara tillgodoräkna mig den suman jag betalat . Blev lite sur men jag orkade inte tjafsa men skrev ett mail till Kappahls kundtjänst och fick detta till svar:Hejtack för att du tog dig tiden att maila till oss.En rabatt kupong är förbrukad vid köptillfället. som jag förstår betalade du inte mer än 29 kr för tshirten.Om nästa vara du byter till kostar 49 kr blir det att betala 2o kr.Det är alltså korrekt av tjejen i kassan.Varken Lindex, HM eller Po.p har ju så liksom....
    Nu handlar det ju inte om kläder, men OnOff har ett ännu snurrigare system - om man har OnOff-kort och har tecknat försäkring för en vara så får man pengar att betala med när man köper nåt annat. Om man då köper t.ex. tre saker, så räknar de inte pengarna som betalmedel, utan de sänker värdet på varan!! Upptäckte det när jag skulle lämna tillbaka en kabel när vi köpt ny TV och inte behövde just den kabeln, då skulle jag minsann inte få tillbaka lika mycket som kabeln kostade. Jag blev dock riktigt arg, så jag fick tillbaka alla pengarna ändå. Vet inte om de ändrat det.

De där 50 kr värdecheck som Kappahl hade ser jag som ett betalmedel, och inte en rabattkupong. Jag hittade en pyjamas på Kappahl som var lite defekt (vilket inte gjorde mig nåt), men sen skulle jag minsann inte få utnyttja värdechecken eftersom jag fick defektrabatt, fast till slut fick jag det ändå.
  • Tokfia 7

Är det nån som vet om man inte kan registrera sig som ny kund på Lindex?? Har försökt massor av gånger nu idag!!

• Tokfia 7

Testade också att inte kryssa för att jag är medlem redan, så då funkade det - sparade massor av sköna kronor! Plus att jag kunde beställa tröjor till mig själv i storlekar som var slut i butiken!!

• Tokfia 7

Annars har jag hört att folk bara fått tillbaka det de faktiskt betalt och rabatten har frusit inne om man bytt till nåt annat.

• Tokfia 7

Det funkade inte igår, då gick det inte registrera sig som ny kund om man uppgav att man var club-medlem...

• Tokfia 7

Hmm, jag beställde nu och använde koderna, jag gjorde det sist i början av veckan. Det funkade, men när jag höll på fick jag upp ett felmeddelande att ett PM skickats iväg (?!). Tänk om nån ringer och undrar vad jag fått alla koderna från... Nån annan som fått upp det?!? Blev alldeles orolig nu, ju!!

• Tokfia 7

5. tom 080515
    25% på hela beställningen när du handlar för minst 200 kr, efter dragen rabatt, samt fri frakt.
    Gäller endast vid ett köptillfälle och kan ej kombineras med andra erbjudanden, rabatter eller varor ur fyndshopen.

Vilken rabattkod är det???????

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!