Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Jag har precis beställt i online-shoppen...de 2 x 30% på valfritt barnplagg funkade tillsammans och ihop med 50 kr när man handlar för över 200 kr. Fick även t3b2 rabatten så det blev bara 205,50 (inkl. de 19 kr i exp. avg) för 5 fina bodysar! Bra pris tycker jag! Och tack alla för era koder!

• Tvillingmamma2007

Tror 10% slutat gälla, har för mig att den gick ut för ett bra tag sen, tyvärr, men det kommer väl flera

• Tvillingmamma2007
    havre skrev 2008-03-16 08:52:05 följande:
    Du fråga kanske men jag har aldrig köpt via nätet. Betalar man direkt eller i Lindex butik? Borde vara direkt tycker jag .........när jag tänker efter lite.,
    direkt
  • Tvillingmamma2007

Jag fick 50 kr kappahl rabatten igår! (Uppsala)

• Tvillingmamma2007

Jag brukar använda max 2 kuponger per köp.

• Tvillingmamma2007

Funkar för mig men jag använde dem i söndags för första gången, har inte ens fått de varorna än, säkert därför.

• Tvillingmamma2007
    mammapuh skrev 2008-04-03 14:31:13 följande:
    Alltså de har slutat fungera under natten! Igår tänkte jag lägga en beställning och började med det och koderna fungerade men så kom något mellan så jag tänkte vänta med att skicka iväg tills idag och idag fungerar de inte. Jag har inte användt dem innan!
    Ja de har ju gått ut så...bara invänta nya...men 50 kr per 200 kr köp funkar väl iaf antar jag.
  • Tvillingmamma2007

Tjohoo idag fick jag min kupong!

• Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-04-24 21:05:58 följande:
    Om man handlar för minst 300:- på Lindex tom söndag får man 50:- i värdecheck så långt lagret räcker stod det i vår lokaltidning idag!
    Gäller det bara er butik eller?
  • Tvillingmamma2007
    Magda78 skrev 2008-04-24 21:11:09 följande:
    Nix, tror det är en kampanj de kör över hela landet just nu... Här annonserades det iaf om samma sak i dagens tidning!
    Ok tack! Bara jag som inte läser pappers-tidning kanske.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-04-29 21:59:44 följande:
    nu hittade jag den... det stod visst att man skulle ha kortet med + Lindexkortet. Jag är i akut behov av bh:ar så jag borde nappa på det. Men jag har så fruktansvärt svårt att hitta bra bh:ar så jag skjuter på det in i det längsta... orkar inte prova 175 olika. Sist provade jag typ 10 olika modeller och alla satt helt knasigt!
    Samma här! Fy sjutton! Och varför är det så olika mellan olika märken på storlekarna!! Blää...måste ta nån dag utan kidzen...
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!