Inlägg från: annaknin |Visa alla inlägg
  • annaknin

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Ingen som fått en Lindex-kupong på mailen som man kan skriva ut och använda i butikerna?  

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • annaknin

Jag fick också från Lindex och Kappahl idag!

En fråga till er lite mer modiga shoppare: Igår köpte jag en klänning till fullt ordinarie pris på Lindex. Idag fick jag kupongen, vill ju självklart utnyttja den! Kan jag gå till kassan och så att säga lämna tillbaka klänningen och på samma gång köpa den igen med kupongen? Lapparna sitter kvar...

• annaknin

Nej förlåt den frågan skulle ju till snacktråden! :-O

• annaknin

Här är snacktråden, alltså där man pratar om Lindex...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html

I den här tråden ska man ju bara lägga upp rabatter...

marvor skrev 2008-04-17 06:36:14 följande:
    Knin: Precis så gjorde jag förra månaden, inte några som helst problem (tog lite tid i kassan bara).En fråga: vad är snacktråden?
  • annaknin
    snigelina skrev 2008-04-24 22:14:27 följande:
    Åhnej, det hade inte ens jag sett! Jag som använde en idag och tänkt använda en imorgon också..
    Frågan är om de verkligen kan hålla koll på det? De får ju inte direkt upp någonting på kassa-skärmen om att man redan använt en sån....
  • annaknin

När förra kupongen kom hade jag precis köpt en klänning till ordinarie pris dagen innan. Lämnade tillbaka den på en butik och köpte en ny likadan med rabatten på en annan butik.

annikandy skrev 2008-04-28 20:14:40 följande:
    jag köpte en jacka i lördags, jag kan väl inte få rabatten nu då va? åhh ångrar att jag inte väntade   30% e juh ganska bra
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!