Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

leson76 skrev 2008-03-13 22:02:17 följande:
    Jag är bara så himla glad för denna tråden!!! och alla ni som skriver i den så klart!! Sparade preis 300 kr på ett köp. Någon sett sett den gröna damkappan i verkligheten? kan inte fatta att jag just skrev damkappa haha...blir så när man annars bara är inne på barnavdelningen. www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Måste förresten va grymt många som är inne och beställer på Lindex idag. Sidan är såååå trög.
    Jag har köpt den och lämnat tillbaka den men kappan är jättefin dock passade den inte mig eftersom jag inte är så lång samt att jag tyckte att baksidan gjorde att den kändes lite som en ridjacka och så är den figursydd men ändå vid- men som sagt ursnygg på rätt kropp
  • Smultronhjärta
    solstrålen80 skrev 2008-03-14 11:55:25 följande:
    jätte fin kappamen minsta är 36..har 34 eller 32 annarsär den stor?
    Jag tycker den är stor..
  • Smultronhjärta

sara gerdrup skrev 2008-03-14 15:22:16 följande:

finns det någon rabatt på h&m man kan andvända i butiken?
    Tror inte det..inte utöver de 10% som gäller nu ifall man är clubmedlem då det är clubvecka from idag
  • Smultronhjärta

fru jönsson skrev 2008-03-17 09:24:54 följande:

Knäpp fråga kanske men vet någon hur man får reda på när ens paket är klart att hämta i butiken? Tror jag fyllde i mobilnummer, det står att det är levererat på min sida på lindex on-line. man behöver väl något nummer eller så antar jag.
    Man brukar få en sifferkod som man ska ange tillsammans med leg, men jag har precis som du sett att mitt paket levererats utan att fått ngt besked till mailen så då har jag hämtat mitt paket med enbart leg -inga problem...
  • Smultronhjärta
    philmKarin skrev 2008-03-19 09:17:10 följande:
    Använde 30%-kupongen i butik igår men nu står det ju att den inte går att kombinera med andra erbjudanden så jag fick inte använda den på t3b2... Hade inte tänkt på det.
    Men i min butik säger de att t3b2 är ett stående erbjudande och att det därför går att kombinera..

Kom en ny 30% kupong på mailen idag
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0812_club_kupong_SE.pdf
  • Smultronhjärta
    humran skrev 2008-03-20 18:25:51 följande:
    Undrar också om det där med att använda många rabattkuponger... Inte kan jag väl knata in med 10 kuponger till 10 plagg samtidigt? Reagerar inte någon då?
    Alltså jag hade inte kunnat med men sen å andra sidan tar jag bara ett plagg och en kupong åt ggn -ska jag ha fler plagg tar jag det en annan dag eller på ett annat Lindex.. Men den som vågar testa många kan ju rapportera hur det gick
  • Smultronhjärta

sara gerdrup skrev 2008-03-20 19:16:05 följande:

blir det billigare att köpa h&m kläder på nätet än i butik?
    Om man får in flera rabatter samtidigt så blir det ju rabatten minus 40kr om man tar faktura som man sparar -sen beror det ju på hur bekväm man är vs hur långt man har till närmaste HM...
  • Smultronhjärta
    Constelacion skrev 2008-03-24 15:59:17 följande:
    Tack funka nu är det någon som har användt samma kuponmg flera ggr? (inte vid ett köp men vid flera köptillfällen och i olika butiker? )
    Japp,nemas problemas
  • Smultronhjärta
    ikve skrev 2008-03-27 22:09:04 följande:
    Jag får aldrig något från KappAhl
    Denna kan du nog få eftersom det är "allmän" reklam...
  • Smultronhjärta
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-03-28 09:03:22 följande:
    Jag fick 50 kr kappahl rabatten igår! (Uppsala)
    Falkenberg och Jönköping oxå
  • Smultronhjärta

Fru HH skrev 2008-03-28 10:22:01 följande:

Kommer den där KappAhl kupongen med reklamen eller är den adresserad? Vi har "ingen reklam" på dörren, jag kanske inte får den då??
    Den är inte adresserad vad jag vet...
  • Smultronhjärta
    Peak skrev 2008-03-31 12:00:18 följande:
    är ellos koder personliga? Jagfår dem inte att funka det står bara "Erbjudandekoden är inte giltig för dig"
    Fast det är väldigt sällan som deras erbjudandekoder omfattar tex möbler -du kanske har "fel" varor som du vill ha erbjudande på och därför funkar de inte??
  • Smultronhjärta
    Sarapara80 skrev 2008-04-08 17:42:45 följande:
    ...ja jag hade gärna köpt den klänningen. Nån som vet när den kommer tillbaka?
    Tror inte den kommer tillbaka online, man får köpa den i butik -och ska nog snabba på då för de tar slut i ett rasande tempo...
  • Smultronhjärta
    iAnnaMaria skrev 2008-04-23 10:58:41 följande:
    fick 25% rabatt på ett helt köp på mailen nu (lindex)
    Någon länk att lägga ut här??
  • Smultronhjärta
    grönhult skrev 2008-04-29 13:16:22 följande:
    Halloj! Sitter online på Lindex & shoppar. Fick rabattkod om 25% på ett helt köp, gick ut 27/4, men man brukar ju kunna handla efter. Är det ngn. som har en kod som funkar? TACK!!!
    Kolla uppåt i tråden!
  • Smultronhjärta

Tror det är den enda koden som funkar nu förutom underklädesrabatten och ifall du inte har handlat där tidigare så finns den med 50 kr vid köp över 200 efter avdragna rabatter..
    Nästa kommer rabatt nog runt 15:e eller tidigare om man har tur

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!