Inlägg från: sunnanå |Visa alla inlägg
  • sunnanå

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.

Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.

Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer.

Vad har ni fått för svar i era butiker.

Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.

Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.

• sunnanå

Vad menas med tom 30 % på en vara och resten på 10 %

Är det i nån butik?

• sunnanå

Ok,tack den har jag inte fått med posten el meil heller.
    Har den nyss kommit med posten?

Jag har aldrig köpt via hemsidan heller,kanske borde pröva på,visst är det då 19 kr som tillkommer och inge mer.

• sunnanå

fick idag med fakturan rabatterna men som jag fattar så går den bara att använda via online och ej i butik.

när man använt den kan man använda samma igen sen om man vill göra en till order el blir den förbrukad då?

• sunnanå

föregående,menar ni lindex då eller?

• sunnanå

Ingen som fått via mailen denna månad.
    Hade hoppats att det skulle komma förstås.
    blir ju massa shoppande till alla 3 barnen,ofta ofta.

• sunnanå

Detta hände mig,fått fel i. Det fanns som 2 klisterlappar på påsen och naturligtvis fick jag då fel så jag maila de så jag fick då tillbaka mail att jag fått 50 kr i avdrag på felet,är det 50 kr man brukar få?

Sen hade jag beställt set linne och shorts i 2 olika färger och det ena linnet var så jättekort jämfört med det andra så de skulle skicka en ny likadan eftersom jag ändå har restorder.

Inte kul när det händer men vad gör man

• sunnanå

snorky

Var har du hittat 30 % på lidex?

nån som sett den ljuvliga sjömansklänningen med mössan från lindex? jättesöt men smutsig lär den bli.

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!