Inlägg från: Småkottarna |Visa alla inlägg
  • Småkottarna

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

mollan nu skrev 2008-04-11 11:03:14 följande:
    www.kappahl.se/erbjudanden-kappahl/kuponger/2...
    Hur funkar den kupongen egentligen? Kan man skriva ut den många gånger eller? Ska den inte användas tillsammans med något man får när man reggar sitt nummer eller något? Hur vet dom att man reggat numret annars?
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-04-11 12:21:16 följande:
    Hur funkar den kupongen egentligen? Kan man skriva ut den många gånger eller? Ska den inte användas tillsammans med något man får när man reggar sitt nummer eller något? Hur vet dom att man reggat numret annars?
    Nähe, där gjorde jag en miss och klickade ner fönstret och klickade upp rabattkupongen igen och nu fick jag inte ta del av erbjudandet.. Gick inte fastän jag tog bort cookies.
  • Småkottarna
    LeMeNo skrev 2008-04-11 12:24:46 följande:
    Jag gjorde precis lika!
    Fan med! Inte smart!
  • Småkottarna
    Moonis skrev 2008-05-05 16:45:37 följande:
    Från Josefsson.? 40% rabatt* på din dyraste vara! ? 30% rabatt* på resten av ditt köp! Erbjudandekod: 576170
    Är det någon här som provat detta erbjudande? Jag har försökt och det står att erbjudandekoden är tillagd i min varukorg men det dras ingen rabatt från varorna jag lägger i korgen. Har testat med massor av grejer för att se vad det fungerar på men ingenting!
  • Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-05-05 20:33:47 följande:
    Är det någon här som provat detta erbjudande? Jag har försökt och det står att erbjudandekoden är tillagd i min varukorg men det dras ingen rabatt från varorna jag lägger i korgen. Har testat med massor av grejer för att se vad det fungerar på men ingenting!
    Ingen som vet vad som är fel?
  • Småkottarna

Nu vet jag vad som är felet. När jag klickade på informationen om rabatten och sedan vidare till kategorierna hamnar jag på ellos hemsida och inte josefssons, alltså helt andra produkter än josefssons har.. Det borde de ju se över..

Nu till ett annat problem! Adressen jag har registrerad på josefssons har jag inte haft på 4 år... Shit, det var länge sedan jag handlade från josefssons! Problemet är att det går inte att ändra sin adress! Allt annat går att ändra men inte adressen.. Väldigt märkligt!

• Småkottarna
    Catis skrev 2008-05-06 14:08:06 följande:
    Tänk att det kan vara så olika när man beställer från Pippilotta. Mitt paket med 3 plagg tog 3 veckor att få. Och en hel del mail kontakt med kundservice under tiden.
    Håller med! En gång jag handlade där gick det supersnabbt, andra gången tog det flera veckor att få paketet, lååång svarstid när jag mailade kundtjänst och dessutom skulle man få gratis bandana i paketet vilket jag inte fick. Mailade om det för typ en månad sedan, fortfarande inget svar.. Jag handlar aldrig därifrån igen, då finns det såååå många andra webshops med hundra gånger bättre service!

Magda 78: Tack för tipset! Tror jag får göra så. Tyckte det var lite konstigt att man inte kunde ändra sin adress... O jag hittade en sååå fin lampa och 40% är ju dumt att gå miste om.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!