Inlägg från: Catis |Visa alla inlägg
  • Catis

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

En fråga: Måste man använda Lindex kredit kort för att kunna utnyttja kupongen? Eller gäller den om man bara visar upp lindex kortet och betalar med kontanter?

• Catis
    Kayn skrev 2008-02-25 10:29:32 följande:
    tom 080228Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kortOBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)Internetkod: E03001www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...H&M1. tom 08022810% rabatt på alla barnkläderrabatt
    Den länken fungerar inte. Nån som vet vad som är fel? Tänkte hämta den rabatten då jag ska på Lindex idag. Tack på förhand!
  • Catis
    lindis79 skrev 2008-02-26 10:04:33 följande:
    sida 22 hittade jag en fungerande länk. : )
    Tack!!
  • Catis
    Mollymajs skrev 2008-05-06 13:21:35 följande:
    Kan tipsa om att om man vill beställa nåt från Pippilotta just nu är frakten bara 3 kr. Helt ok tycker ja. Beställde ett par "foppa" tofflor i går o idag låg de i lådan. Snabba ryck Ingen kod behövs. Vet inte hur länge det gäller.
    Tänk att det kan vara så olika när man beställer från Pippilotta. Mitt paket med 3 plagg tog 3 veckor att få. Och en hel del mail kontakt med kundservice under tiden.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!