Inlägg från: leson76 |Visa alla inlägg
  • leson76

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

kpon = kupong. Mitt tangetbord var med om en olycka häromdagen..ska inte gå in på detaljer.

• leson76

Jag är bara så himla glad för denna tråden!!! och alla ni som skriver i den så klart!! Sparade preis 300 kr på ett köp.

Någon sett sett den gröna damkappan i verkligheten? kan inte fatta att jag just skrev damkappa haha...blir så när man annars bara är inne på barnavdelningen.

http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7849&subid=9656&prodid=1342867&parentid=0&color=1342866&NewView=true

Måste förresten va grymt många som är inne och beställer på Lindex idag. Sidan är såååå trög.

• leson76
    Smultronhjärta skrev 2008-03-13 22:11:25 följande:
    Jag har köpt den och lämnat tillbaka den men kappan är jättefin dock passade den inte mig eftersom jag inte är så lång samt att jag tyckte att baksidan gjorde att den kändes lite som en ridjacka och så är den figursydd men ändå vid- men som sagt ursnygg på rätt kropp
    Kul å höra att du tyckte den var ... fin. Vi får se om den passar min långa slanka figur (Nooot hahaha). Har ju egentligen inte mer än 15 minuter till närmsta Lindex men....kunde inte motstå de fina reakoderna :O)
  • leson76
    Nelly78 skrev 2008-03-14 18:12:11 följande:
    Har alla ni fått Lindexrabatten på 30% som sms? Jag har inte men är medlem...?
    Du måste meddela att du vill ha erbjudanden via sms. Jag upptäckte igår att jag inte kryssat i den rutan så jag missa oxå :(
  • leson76
    Nelly78 skrev 2008-03-14 20:31:16 följande:
    Ok, jag har inte fått post heller. Jag handlar mycket där så jag borde fått den tycker jag...Vart kryssar man i att man vill ha erbjudanden via sms?
    Du får logga in och uppdatera bland dina användaruppgifter.
  • leson76

Cloudberry79, du är en klippa!!!

• leson76
    Tessa76 skrev 2008-03-24 19:25:36 följande:
    Hur fungerar det på Lindex när man tar 3 för 2 och dessutom har en rabattkupong där man får 10% på allt?Jag försökte handla i butik med detta iförrgår, men då sa personalen att 3för2 inte rabatteras ytterligare, dvs 10%rabatt gäller inte för detta.. Stämmer det?
     Nej, det stämmer inte enligt kundtjänst. Jag har meddelat Lindex kundklubb att det råder olika bud beroende på var man handlar och de lovade att informera sin personal bättre. Missade tydligen din butik Tessa.
  • leson76
    Sweetie82 skrev 2008-03-27 21:50:29 följande:
    Håll utkik efter 50 kronors värdecheck från Kappahl. Vi fick en idag hem i brevlådan.
    Men hur såg bladet ut...jag måste råkat slänga det Ledsen
  • leson76
    kikkan79 skrev 2008-03-27 22:54:42 följande:
    Lite större format typ DN, en tjej på framsidan o bara damkläder i tidninge. Inte så många sidor. O rabatten e liksom infälld på baksidan.Förklarar jag dåligt ? sorry, skyller på att jag e trött :)
    Tack...inte alls. Kan vara bladet vi fick för några dagar sedan...måste rota i tidningsinsamligen. Tack Glad
  • leson76
    10% rabatt på hela sortimentet (gäller H&M kataloger och shop online, dock inte prissänkta varor). Erbjudandet gäller till den 7/4 2008. Fyll i rabattkod 8036.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!