-
jag var där för 3 veckor sen och då tyckte jag de hade en hel del.leson76 skrev 2008-02-16 19:58:04 följande:Snorky.....har du varit på Barkaby outlet på sistonde? Har fått för mig att du är där ibland. Funderar på att ta en runda dit nu och kolla. Kanske mycket reavaror nu när de flesta butikerna avslutat sina reor.
-
det gäller INTE på rea eller erbjudanden. Sen står det att den inte kan kombineras med andra rabatterbjudanden... så man kanske inte kan använda 10%:en och 25%:en i samma beställning? O så står det att rabatten är personlig och gäller endast en gång per person.molnen skrev 2008-02-18 22:51:56 följande:japp bara barnkläder ,en del på rea men det står inte att det inte ska gälla reavaror och i så fall borde jag ju få rabatt på det som ej är rea.
-
Nu har ni skrivit samma rabattkod för 10% på barnkläder som 25% på ett barnplagg!!
-
den koden är ju för 10% på barnkläder?!? står det i min katalog iaf.charmmiss skrev 2008-02-18 22:51:12 följande:HM rabatt 7954 ger 25% rabatt en vara på barnha ej testat den själv.
-
är det kompensationsrabatten? den man kan åka dit på om man använder den för många gånger? vet flera som blivit tillsagda.charmmiss skrev 2008-02-18 23:05:32 följande:Ja du har helt rätt, hittade den på rabattkod.se måste ha skrivits fel, ser ju nu att det är samma kod.kod 7889 ger iaf 50kr rabatt på HM och den har jag testat
-
vadå igen... de har gjort så ända sen i höstas. Det är ju inget nytt med kuponger via mailen. De vill ju att man ska använda de många gånger för att sälja antagligenMilda79 skrev 2008-02-19 13:50:17 följande:Wow TACK! Gör dom så igen?? Kan man använda denna oxå flera gånger?? Eller bara en gång kanske? Står ju att den gäller när man använder sitt club-kort. Kanske de gjort så att det bara går 1 gång?
-
det kan du säkert eftersom det inte står på den att den endast gäller en gång per kort, kund, hushåll el liknande. Sen är det väl upp till varje människas samvete. Jag tror ju att det är meningen att de vill att folk ska använda den flera ggr för så länge de tjänar pengar är de nog bara glada.Milda79 skrev 2008-02-19 14:20:27 följande:Okej sorry. Jag får aldrig på mail nämligen. Jo men jag mena att man kan använda dem om och om igen?.. FÅR man det? Använda dem flera gånger alltså?
Men det känns ju som denna diskussion är väldigt uttjatad efter förra kupongen. Så det är väl bara att välja själv om man använder den en eller fler gånger. Ingen här i tråden kan ju veta, utan det är bara spekulationer. -
Ja, hemskt jobbigt att klicka bak en sida!
Varsogod, alla latisar!
LINDEX
1. Webshop (ingen aning om slutdatum)
10% på internetshoppen ange kod: E22110
2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)
Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.
Internetkod: E30150
3. Lindex Shop Online (tom 080228)
Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
30% på valfritt damplagg: B21030
30% på valfritt underklädesplagg: B22030
30% på valfritt barnplagg: B23030
4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
30% för Damunderkläder KOD: V22030
30% för Damkläder KOD: V21030
30% för Barnkläder KOD: V23030
5. tom 080228
Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
Internetkod: E03001
www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...
H&M
1. tom 080228
10% rabatt på alla barnkläder
rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person
2. tom 080228
25% rabatt på valfri vara
rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik
KAPPAHL
1. tom såg-inget-slutdatum
25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
Smsa "KappAhl" till 71160
-
haha... du hann före Kayn!
-
det beror på att länken är kopierad från tidigare inlägg och det funkar tydligen inte. Länken finns längre bak i tråden o där fungerar den... men jag kan klistra in den igen eftersom många tycker det är jobbigt att leta!Pillertrillan skrev 2008-02-21 15:54:29 följande:Får inte sista länken under Lindex att funka. Får ni det? Antar att det är en rabattkupong!
www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_kupong2_SE.pdf