Inlägg från: leson76 |Visa alla inlägg
  • leson76

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

någon som inte passat på å köpt overall till nästa vinter?

Jag hade en s.86 till min son när han hade 98/104.

jättebra overall för 249 kr

• leson76

jag tänkte knata iväg och köpa t-shirten med sköldpaddor....inga rabatter alls på Lindex!? Isch....en rabattkupong stillar mitt dåliga shopping-samvete Flört

• leson76

Frakten är väl ganska hög....59 kr tror jag.

• leson76
    minhalva skrev 2008-04-01 20:12:39 följande:
    Följande koder använde jag vid ett köp på Lindex tidigare idag trots att koderna gick ut den 30 mars. LINDEX1. 50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online.Kod: E301502. Tom 08033030% rabatt på dyraste varan och 10% på resten av köpetKod: L050013. Tom 08033030% rabatt på dyraste varan och 10% på resten av köpetKod: L040014. Tom 08033030% på valfri vara och 10% på resten av köpetkod: P07001Så ni som vill shoppa..ut på nätet=)
    Va!!?? Kan man använda mer än en 30% på samma köp (olika plagg)???
  • leson76
    Vintervila skrev 2008-04-01 20:47:22 följande:
    50:- funkade inte alls Handlade mycket så det var långt över 200 Men jag fick iaf 407 kr i rabatt så jag ska väl inte klaga.
    Om du handlar för över en viss summa så är det 10% som drars istället för 50 kr.
  • leson76

Attans, jag som inte skulle köpa något mer. Nu kunde jag inte låta bli....hoppas jag nu inte handlat på mig allt för mycket sommarkläder (dålig på att inventera) OCH att vi får en sommar i år.

• leson76
    LickMeUp skrev 2008-04-02 08:29:48 följande:
    ja testade att lägga 50:- först och då funkade det med alla 30% som va i mars
    jag tog 50 kr sist och 30% funkade även för mig Glad
  • leson76

Jag kommer aaaaldrig mer handla på H&M shop online. Gick till H&M för att lämna tillbaka kläderna som inte passade och får beskedet att jag måste skicka tillbaka dem. Hur stökigt och DYRT är inte det. Blähhh

• leson76
    Mary Cherry skrev 2008-04-04 23:13:38 följande:
    35:- kostar det med den förtryckta lappen man får med. Jag brukar skicka tillbaka i samma förpackning som jag får kläderna i. Det är lätt värt 35:- att slippa trängas i ett otäckt provrum med hemskt ljus och en massa folk utanför, och så hittar jag ändå aldrig nånting i affären.
    Nähh :) man kan ju prova hemma även om man köper i butik ;)
    Jag köpte två plagg och inget av dem satt något bra. Känns tråkigt att betala för frakt fram och tillbaka. 70 kr i sjön.
  • leson76
    Snorky skrev 2008-04-04 23:47:36 följande:
    nä, två plagg skulle jag heller aldrig beställa, utan då blir det ett gäng och så ska det vara lite rabatter annars får det vara! Grejen med hm är ju att de har olika kläder i butik och i onlineshoppen... vissa är gemensamma men absolut inte alls och har man otur finns de inte i butik. Jag har tex hittat jättefina toppar i onlineshoppen som sitter som gjutet på mig, skulle vilja ha många fler, men blir för snål att shoppa fler när det tillkommer porto! Då vill jag ju beställa lite till och då blir det ist dyrt... haha
    näh jag brukar inte heller beställa bara två plagg men det var kläder vi inte har vi vår pluttiga lilla butik. Sen ville jag så klart utnyttja 20% rabatten :)

Får väl masa mig in till estocholmo när jag vill shoppa på H&M *jooooeeebbbeet* ;)
  • leson76
    devega skrev 2008-04-15 13:52:56 följande:
    Nytt erbjudande från Lindex idag: 25% på ett helt köp. Fick kupong hemskickad, internetkod L10001. Gäller till 27/4.Dessutom har KappAhl ta tre kaxsplagg och betala för 2. Fick kuponger hemskickade med två st 25% rabatt på valfritt barnplagg.
    Varför får jag aldrig några kuponger!!?? Nu ska jag minsann maila dem! Får jag inga kuponger ska jag gå ur deras klubb *grumf* Skrikandes
  • leson76
    devega skrev 2008-04-15 14:34:07 följande:
    ja är man medlem så ska man ju ha sina kuponger! jag mailade och gnällde härom dagen eftersom allt säljer slut på 5 min i webshoppen, grrr ...
    ja, och jag förstår inte varför inte samtliga kläder läggs ut i webbshoppen, när de går ut i butik *grumf* hahaha
  • leson76

Nja, jag fick oxå L09001....är ni inloggade?

• leson76

Det är kanske de som handlar ofta som inte får rabattkuponger hemskickade...för de handlar  ändå och är beredda att betala fullpris...en teori.

• leson76
    lojjan1 skrev 2008-04-22 16:17:45 följande:
    din sko har rabatt just nu...www.dinsko.se
    Är det bara deras egna märke de säljer där?
  • leson76

Jag handlar ett par saker...ja, faktiskt bara två saker från H&M online. Ingen av dem passade. Vart sur när jag insåg hur back jag skulle gå på något jag handlat på rea. Först frakten till mig...fakturakostnad...orderhantering (?) och frakten tillbaka.
    När jag fick fakturan hade de inte registrerat att jag skickat tillbaka varorna varpå jag ringer dem för att kolla hur mycket jag ska betala.
    Hon svarar mig att jag inte ska betala någonting och kan riva fakturan (????). Brukar de justera på nästkommande faktura eller slipper jag verkligen undan med att inget betala??

Erfarenheter någon?

• leson76
    annikandy skrev 2008-04-28 20:14:40 följande:
    jag köpte en jacka i lördags, jag kan väl inte få rabatten nu då va? åhh ångrar att jag inte väntade   30% e juh ganska bra
    lämna tillbaka den och köp om den med rabatten.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!