För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
någon som inte passat på å köpt overall till nästa vinter?
Jag hade en s.86 till min son när han hade 98/104.
jättebra overall för 249 kr
någon som inte passat på å köpt overall till nästa vinter?
Jag hade en s.86 till min son när han hade 98/104.
jättebra overall för 249 kr
jag tänkte knata iväg och köpa t-shirten med sköldpaddor....inga rabatter alls på Lindex!? Isch....en rabattkupong stillar mitt dåliga shopping-samvete 
Frakten är väl ganska hög....59 kr tror jag.
40 kr har de i fraktavgift
Attans, jag som inte skulle köpa något mer. Nu kunde jag inte låta bli....hoppas jag nu inte handlat på mig allt för mycket sommarkläder (dålig på att inventera) OCH att vi får en sommar i år.
Jag kommer aaaaldrig mer handla på H&M shop online. Gick till H&M för att lämna tillbaka kläderna som inte passade och får beskedet att jag måste skicka tillbaka dem. Hur stökigt och DYRT är inte det. Blähhh
Nja, jag fick oxå L09001....är ni inloggade?
Det är kanske de som handlar ofta som inte får rabattkuponger hemskickade...för de handlar ändå och är beredda att betala fullpris...en teori.
Jag handlar ett par saker...ja, faktiskt bara två saker från H&M online. Ingen av dem passade. Vart sur när jag insåg hur back jag skulle gå på något jag handlat på rea. Först frakten till mig...fakturakostnad...orderhantering (?) och frakten tillbaka.
När jag fick fakturan hade de inte registrerat att jag skickat tillbaka varorna varpå jag ringer dem för att kolla hur mycket jag ska betala.
Hon svarar mig att jag inte ska betala någonting och kan riva fakturan (????). Brukar de justera på nästkommande faktura eller slipper jag verkligen undan med att inget betala??
Erfarenheter någon?