Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Catis skrev 2008-02-21 17:28:59 följande:
    En fråga: Måste man använda Lindex kredit kort för att kunna utnyttja kupongen? Eller gäller den om man bara visar upp lindex kortet och betalar med kontanter?
    Du behöver INTE handla med kreditkortet. Jag har fått kupongerna och jag har bara ett vanligt clubkort.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    LINDEX
    1.
    Webshop (ingen aning om slutdatum)
    10% på internetshoppen ange kod: E22110

2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

3. Lindex Shop Online (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
    30% på valfritt damplagg: B21030
    30% på valfritt underklädesplagg: B22030
    30% på valfritt barnplagg: B23030

4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    30% för Damunderkläder KOD: V22030
    30% för Damkläder KOD: V21030
    30% för Barnkläder KOD: V23030

5. tom 080228
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
    Internetkod: E03001
    http://www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_kupong2_SE.pdf

H&M
    1
    . tom 080228
    10% rabatt på alla barnkläder
    rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
    OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person

2. tom 080228

25% rabatt på valfri vara

rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

• Snorky

Hehe... nu ska jag snart åka på shoppingrunda! Mkt rabatter igen!! hihi! Jag är ju en sån som går på det här med rabattkuponger. Hade jag inte haft de så hade jag inte åkt idag!

• Snorky
    Kayn: Så tänker jag också... att det funkar att använda vid samma köp om man fått de "separat" så att säga. Men jag tycker det är skitpinsamt att komma med en hög utskrivna kuponger och ta några olika plagg o använda en på varje, det går emot mitt förstånd... så jag är sån som springer på Lindex flera gånger hellre!
  • Snorky
    Jessica24 skrev 2008-02-22 23:16:30 följande:
    Någon som vet varför jag i stort sätt aldrig får kuponger från Lindex?Ska man vara Club-medlem, eller?
    ja, det är ju en fördel... hur skulle du få kuponger annars?
  • Snorky
    soderblondie skrev 2008-02-22 23:30:17 följande:
    Jag har medlemskort på Lindex samt Medmerakort (gäller väl på Kappahl?) - får aldrig rabattkuponger eller info.(Från H&M får jag det)
    om du sms:ar till kappahl nåt nummer som står i deras butik så får man 25% på ett plagg. Då registrerar de ditt mobilnummer och skickar ut erbjudanden titt som tätt. Tror även man kan registrera sin mail på deras hemsida o få erbjudanden på den också.
    Annars får jag ibland hem adresserade kuponger från kappahl via medmerakortet, o sen delas det ju ofta ut med reklamen till alla hushåll dessutom. Det brukar ofta finnas kappahlkupong i Ikea-family-tidningen också. O sen brukar kuponger komma med medmera-tidningen om man nu handlar för minst 1000:- per månad i medmerabutiker o får den tidningen.
    Lindex är lite luriga, men om man drar sitt clubkort vid varje köp och handlar regelbundet där så ska man få hem kuponger. Men det verkar vara lite si o så med det. Vissa får o andra inte. Vet inte riktigt varför o vad de har för system. Men annars så kommer det ju upp länkar till kuponger man får på mailen i denna tråd i princip varje månad, så det är bara att skriva ut o använda ihop med clubkortet.
  • Snorky
    Jessica24 skrev 2008-02-22 23:39:12 följande:
    Via vanliga "massutskick/reklam" till hushållen. Det har jag fått förut, men sen ett bra tag tillbaka så får jag inte det heller.Jaja, jag får väl gå med i ytterligare en klubb.
    sen jag fick sonen 2005 så har jag aldrig varit med om att Lindex skickat kuponger via reklam. Men det kan hända att det varit så innan.
  • Snorky
    Jessica24 skrev 2008-02-22 23:50:45 följande:
    Senast förra hösten fick vi en rabattkupong på 30%. Det minns jag i alla fall eftersom jag passade på att köpa en jacka till sonen.
    okej, ja det kanske är lokalt då för jag har aldrig fått det någonsinn. Men jag har ju clubkort o är en ganska flitig shoppare på lindex så då duggar rabattkupongerna tätt! Både via mail o post!
  • Snorky
    soderblondie skrev 2008-02-23 00:15:14 följande:
    OK, men jag har "reklam nej tack" på ytterdörren (för miljöns skull), men är man medlem borde det ju inte vara massutskick utan adresserat personligen, som H&M gör. Köpte lite kläder på Lindex igår och missade alltså rabattdagarna som var för ngn vecka se'n:(Förlåt TS om det blev en diskussion men man måste ju kolla varför man missar erbjudanden som nämns trots medlemskap.
    lindex adresserar ALLA sina kuponger. Jag har aldrig varit med om att jag fått några med reklamen, däremot kappahl skickar med reklamen. Jag är sån som älskar reklam o gärna sitter o läser igenom den! HAHA! Fast det känns faktiskt ibland hemskt mot miljön.
    De hade inga rabattdagar förra veckan... däremot skickades det ut på mail o adresserat 50:--kuponger i januari som gällde 1-15/2. Sen i början på denna vecka kom nästa lass... 3 st 30%-kuponger i brevlådan + 30%-kupong på mailen. Gå in på Lindex hemsida o anmäl din mailadress så får du erbjudanden på mailen!
  • Snorky
    min dotter Julia skrev 2008-02-23 21:55:42 följande:
    Menar du jackan som är lik Pop jacka, den fanns väl på H&M?!
    hon menar vindfleecen som finns på babyavdelningen på kappahl... finns i rött o blått för 149:-! Jag vill också att den ska komma på större avdelning! Hoppas den gör det!!
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!