Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

Sara1977 skrev 2008-02-23 22:11:23 följande:
    Vad menas med kompensationsrabatt....alltså den på HM?????
    om något gått fel tidigare så har de skickat ut en rabattkod som plåster på såren typ. Denna har dock spridits vind för våg och vissa har använt den flera gånger utan att ha rätt till den och har då fått varningar.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-23 22:05:38 följande:
    Nu har jag gjort ännu en beställning i webshopen, blev mest till mig men även en liten tshirt till Wille killen Iaf så valde jag rabattkod för valfritt underklädesplagg*2 (trosor 2-pack och leggings), valfri vara (jeans till mig) valfritt barnplagg (tshirt till Wille) och sen även 50 kr rabatt över 200 kr. Allt gick igenom men inte en av barnkoderna så jag testade den andra och den gick igenom. Gjorde ju även ett köp igår då jag använde 2*valfritt damplagg, valfritt barnplagg och 50 kr för 200 kr så det var väl därför som barn inte gick igenom så det verkar dom ha koll på men den där 50 kr rabatten vet jag inte om dom har koll på och har dom det så får jag väl veta det i efterhand och då får det väl vara så men går det så går det D
    jo, men har du inte redan betalat? då kan de väl inte kräva mer pengar av dig??
  • Snorky
    Sara1977 skrev 2008-02-23 22:18:45 följande:
    Men då kan väl inte vem som helst använda den?
    asså den går ju att använda o har man tur så kollar de inte upp dig. Så det är väl en chansning. Man bör inte använda den mer än en gång iaf.
  • Snorky
    Tildas mamma skrev 2008-02-24 15:54:02 följande:
    Hur är jackorna och byxorna ifrån lindex som är vatten och smutsavvisande?Med alla koder så blir det bara 550 kr för 2 jackor och 2 byxor`?Men är det nåt att ha på dagis och leka i`?Jag måste ju ändå köpa galonisar eller hur
    helt kanon tycker jag. Jag har varit jättenöjd med deras jackor o överdragsbyxor. Galonisar/regnkläder behövs ju om det regnar... men typ duggregn klarar ju de kläderna.
  • Snorky
    ikve skrev 2008-02-24 19:51:07 följande:
    Okej, men jag reggade mig på hemsidan och då får man ju skriva ut en kupong (25%) och då kan man ju skriva ut den flera gånger och använda dom vid olika tillfällen, det borde ju gå bra?
    hihi, den "skrev jag ut" som pdf-fil! Så jag har den också ligger på datorn o kan skrivas ut flera gånger. Men det går bara att skriva ut den EN gång om man skriver ut den direkt från sidan! Synd bara att kappahl har ganska tråkiga kläder o inte alls som Lindex
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-25 19:09:13 följande:
    just ja....jag la in att jag skulle betala med mitt clubkort nu på dom här två internetbeställningarna men trots att statusen på beställningarna är skickad och fraktas så har det inte dragits på kortet än. Ska jag betala som vanligt i butik när jag hämtar eller tar det bara väldigt lång tid att det dras? Nån som gjort lika och vet?
    betala i butik gör man iaf inte, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan det registreras på kortet dock. Det kanske inte är som vanligt betalkort att beloppet reserveras direkt, eller?
  • Snorky
    lindis79 skrev 2008-02-26 08:22:56 följande:
    Hej!!Måste fråga är det någon som har varit med om att när man registrerar promo kod så försvinner t3b2? Alltså det blir full pris på dom...
    någon sa att om man registrerar kupongerna går de före t3b2, så vill du att kupongerna ska ta ett annat barnplagg så måste det vara dyrare än kläderna inom t3b2. De går tydligen inte att kombinera i webshoppen men i butik har folk fått använda de på t3b2.
  • Snorky
    länkarna funkar INTE när rabattinlägget kopieras rakt av, man måste klistra in varje länk på nytt när man flyttar fram rabattlistan!!
  • Snorky
    msuse skrev 2008-02-27 21:37:29 följande:
    ursäkta..på lindex.
    och hur mkt rabatt?
  • Snorky
    elinmama skrev 2008-02-27 21:47:38 följande:
    fast vet nu jag tycker inte det är nån ide att använda rabattkuponger å att handla på lindex nätet.Det bli ju ändå extrakostande för vad det nu är för nåtjag använder bara rabattkuponger direkt i butik , handlar iof inte i lindexnär butik heller. Jo en gång
    men som nu kan man använda 7 st 30%-kuponger på ett köp i weshopen + att man får 50:- rabatt om man handlar för över 200:- och den rabatten gäller ENDAST i webshopen. Då är det faktiskt FÖRMÅNLIGARE att handla i webshopen än med kuponger i butik. Dels skulle jag inte rada upp 7 kuponger i butik och sen 50:- extra rabatt då... enda extra det kostar i webshopen är 19:- om man väljer att hämta ut det i butik! Så jag tyckte jag gjorde ett klipp när jag köpte två barnplagg och 3 plagg åt mig för 400:-!
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!