• Kayn

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

För skoj skull tänkte jag även idag testa om det gick att beställa, skulle egentligen inget ha , och när jag la in dom koderna som jag redan använt i mina tidigare två beställningar så fick jag upp "promo kod registrerad" så jag antar att det tar lite tid men att dom till slut uppdaterar systemet så att det märks att jag redan använt koden. men jag hann ju med två beställningar i helgen innan det uppdaterades så jag ska väl inte klaga för mycket

Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn

just ja....jag la in att jag skulle betala med mitt clubkort nu på dom här två internetbeställningarna men trots att statusen på beställningarna är skickad och fraktas så har det inte dragits på kortet än. Ska jag betala som vanligt i butik när jag hämtar eller tar det bara väldigt lång tid att det dras? Nån som gjort lika och vet?

• Kayn
    Snorky skrev 2008-02-25 19:23:46 följande:
    betala i butik gör man iaf inte, sen vet jag inte hur lång tid det tar innan det registreras på kortet dock. Det kanske inte är som vanligt betalkort att beloppet reserveras direkt, eller?
    ingen aning faktiskt, tycker det borde dras på en gång eftersom det är deras kort och system men men...för sån tur kan man väl inte ha så att dom glömmer att dra....näää...
  • Kayn
    lindis79 skrev 2008-02-26 08:22:56 följande:
    Hej!!Måste fråga är det någon som har varit med om att när man registrerar promo kod så försvinner t3b2? Alltså det blir full pris på dom...
    ingen aning, har aldrig köpt t3b2 i webshopen....men vet att i butik funkar det att iaf använda 50 kr rabattkupong
  • Kayn
    lindis79 skrev 2008-02-26 08:39:55 följande:
    okej tack...Men jag har inte fått några sådana kuponger tappade bort lindex kortet hittade det igår :(
    dom kom för ett tag sen, gällde 1-15/2....
    Catis skrev 2008-02-26 09:38:56 följande:
    Den länken fungerar inte. Nån som vet vad som är fel? Tänkte hämta den rabatten då jag ska på Lindex idag. Tack på förhand!
    enda länken jag har...men kolla bakåt om den kan finnas på fler ställen och om den isf kan funka bättre. vet att det var nåt liknande vid nåt annat tillfälle men då testades samma länk fast på att ställe och då funkade det...på nåt vis
  • Kayn
    zasata skrev 2008-02-26 17:38:23 följande:
    Finns det några rabattkoder på ELLOS!
    kan du inte hitta det på deras hemsida? Vet att det har kommit lite i brevlådan men jag har redan slängt det

Tänkte bara berätta att jag beställde på webshopen i lördagskväll och i em kom varorna till Lindex, snabba ryck även om jag inte hunnit iväg och hämtat dom än
  • Kayn
    ruffe4 skrev 2008-02-26 21:14:21 följande:
    Promo kod registreradVAD betyder det??
    jag fick upp det och då gissade jag på att det var för att jag redan använt den....två gånger
  • Kayn
    LINDEX
    1.
    Webshop (ingen aning om slutdatum)
    10% på internetshoppen ange kod: E22110

2. Lindex Shop Online (stod inget slutdatum)

Som ny prenumerant vill vi passa på att bjuda dig på 50 kr vid ditt nästa köp över 200 kr i Lindex Shop Online. Använd internetkoden nedan.

Internetkod: E30150

3. Lindex Shop Online (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club-kort
    30% på valfritt damplagg: B21030
    30% på valfritt underklädesplagg: B22030
    30% på valfritt barnplagg: B23030

4 Lindex Shop Oline (tom 080228)
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    30% för Damunderkläder KOD: V22030
    30% för Damkläder KOD: V21030
    30% för Barnkläder KOD: V23030

5. tom 080228
    Gäller på ord priser när man använder sitt Lindex club kort
    OBS! går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter (står inget om antal gånger den får/går att användas)
    Internetkod: E03001
    www.lindex.se/SE/Archive/PDF_Club/0808_club_k...

H&M
    1
    . tom 080228
    10% rabatt på alla barnkläder
    rabattkod 7954 vid köp i katalog eller på nätet, gäller ej i butik
    OBS! gäller ej på rea eller erbjudanden, kan ej kombineras med andra rabatterbjudanden och gäller en gång/person

2. tom 080228

25% rabatt på valfri vara

rabattkod 7996 vid köp online, gäller ej i butik

3. följande har hittats på nätet så den som hittade vet inte så mycket mer än själva rabattkoden
    7954 - 25% på valfritt damplagg
    1304 - 50 kr rabatt (har nåt i bakhuvudet att detta kan vara en kompensationskod och då ska man inte använda den fler gånger för det kan man tydligen bli varnad för och det är ju dumt....men den som använder väljer ju själv att använda....  )

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/

• Kayn

Detta hittade jag när jag loggade in på hemsidan....

ELLOS
    1.
    Erbjudandekod: 170413

Erbjudandet gäller:
    • Vid nybeställning om minst 200,- efter avdragen rabatt.
    • På dyraste varan av kläder, skor, hemtextil, accessoarer, inomhusbelysning eller mattor ur Ellos vår/sommarsortiment 2008
    • T o m 2008-03-06, så långt lagret räcker
    • Max en gång per hushåll
    Kan ej komb. med/användas för:
    • Rabatter & andra specialerbjudanden
    • Varor från Josefssons, Fyndshop, Catalog Mail Outlet
    • Varor märkta med "bara på nätet" Ellos Utmärkt/Orange hörn.
    • Blommor & Resor
    • Max en gång/hushåll.

2. Erbjudandekod: 163102
    • 70% RABATT* PÅ BÅDE ELLOS & JOSEFSSONS
    HÖST- OCH VINTERSORTIMENT 2007
    *Gäller vid:
    • Nybeställningar om minst 200,- (efter avdragen rabatt) t o m 29 februari 2008.
    • Kan ej kombineras med andra specialerbjudanden.
    • Rabatten gäller varor som finns i lager, och ej restorder

• Kayn
    oxytocin skrev 2008-02-27 00:49:41 följande:
    Hur mycket rabatt ger den första koden? Går de två att kombinera? Just beställt från Ellos visserligen...

40% på vavlfri vara om alla andra krav uppfylldes

Om du läser allt som står så står det att det ej går att kombineras med andra erbjudanden eller rabatter men du kan ju alltid teseta

Fast jag tycker inte det är konstigt att man inte får tillbaka hela summan om man använt sig av rabattkupong ,när man betalt, utan det man faktiskt betalt. Sen tycker jag man ska få byta till en vara som kostar lika mycket som jag betalt (cash+kupong isf) om jag vill det men ska jag ha pengar i retur så är det mest logiskt att få det jag betalt....annars blir det ju väldigt konstigt. När jag lämnade tillbaka ett barnplagg på Lindex som jag köpt med 25% kupong frågade hon i kassan om jag istället ville ha det på något annat plagg men just då orkade jag inte leta något så då "brann den inne" men inte heller det något konstigt eftersom bäst-före-datum på kupongen redan passerat så eg hade hon ju inte alls behövt ge mig det erbjudandet....

Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!