Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!

msuse skrev 2008-02-28 20:56:55 följande:
    förresten så verkar 10% på lindex inte funka.
    den går nog inte att kombinera med övriga rabatter, kan det inte vara det som är felet??
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    sunnanå skrev 2008-03-01 00:43:12 följande:
    Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer. Vad har ni fått för svar i era butiker.Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.
    De koder som nu var nu senast och de flesta gick ut den 28:e så kunde man använda alla rabattkoder SAMTIDIGT i EN beställning i webshopen. Det fanns 9 olika rabattkoder som gick att kombinera på en beställning! Många kunde dessutom använda de om igen i en till beställning.

I butik så är det ALLTID olika, men det brukar gälla med procentkuponger att det är en kupong per vara. När de körde 50:--kuponger så fick vissa använda två (fanns 2 st olika med olika rabattkoder o då gick det visst att ta på samma vara). Dock förstår jag ju om personalen blir lite less om man kommer med 10 st likadana utskrivna kuponger och ska handla för under ETT köp. Jag personligen skulle aldrig göra det. Då åker jag hellre in några gånger o handlar med en kupong åt gången under perioden kupongerna gäller. Däremot de 3 kupongerna jag fick i brevlådan + den utskrivna som kommit på mailen kan jag använda samtidigt. Kupongerna verkar inte registreras på kortet så att de sedan kan neka en att använda flera. Jag har hela tiden använt fler än en av de jag fått på mailen, dock vid olika köp och det har aldrig varit några problem. Dock ser jag till att göra det på ett "snyggt" sätt så man slipper skapa irritation hos personal. Tids nog kanske de tröttnar och på så sätt slutar maila ut kuponger eller på något vis registrerar det på kortet så man inte kan handla för flera??!
  • Snorky
    obelix skrev 2008-03-01 21:54:14 följande:
    Hur får man kuponger på mailen är det bara att regga sin mail adress?Om Man betalar med lindex kortet och betalar allt då fakturan kommer är det ingen ränta då??
    ja, det är bara att regga mailadressen på hemsidan vad jag har förstått
  • Snorky
    obelix skrev 2008-03-03 08:31:51 följande:
    JAg reggade mig på nätet nu och fick en rabbatkod på 50:- om du handlar över 200:- Jag vet inte om den funkar mer än 1 gång och på nån annan än mig men testa. koden är E30150
    det är den som står i ts och har funnits ett tag nu! Jag har använt den fast jag haft min adress registrerad hur länge som helst, så den funkar på vem som helst... dock vet jag inte hur många gånger den funkar att använda.
  • Snorky
    LINDEX

50 kr rabatt vid köp över 200 kr i Lindex Shop Online. kod: E30150

30 % rabatt på baby tom 31/3 kod F38007

KAPPAHL
    1. tom såg-inget-slutdatum
    25% på valfri vara, behöver inte visa MedMerakort om man inte vill
    Smsa "KappAhl" till 71160

ALLMÄNT
    rabattkod.se/
  • Snorky

kompensationsrabatt har skickats ut till vissa kunder för att något har strulat. Det går bra att använda den nån gång utan att ha rätt till den, men sätter man det i system så vet jag att vissa har blivit varnade. Så man kan ju ta det lite försiktigt och kanske inte använda den vid varje beställning.

• Snorky
    seSSa skrev 2008-03-06 08:11:56 följande:
    samma här...får man fråga vad ni svarade på den nästsista frågan om vad det nya "modet" kallades för nått... etnobla bla blaeller techno nått..?
    techno future kallas det
  • Snorky
    obelix skrev 2008-03-09 21:09:54 följande:
    Ingen som fått nys om nån kul rabbat på lindex ännu?
    det kommer nog i slutet på veckan som börjar imorrn, eller veckan efter... det brukar komma runt den 15:e!
  • Snorky
    Beiban skrev 2008-03-10 10:17:05 följande:
    Förra året var det tag tre betala för två på alla barnkläder vid nåt tillfälle.. Är det nån som vet hur ofta dom har det??
    jo, det var nån gång förra våren vet jag också, men jag tror inte det har varit sen dess. Men ibland är det handla för 300:- och få 100:- i rabatt. Får hoppas det återkommer båda delarna!
  • Snorky
    DecemberBebis skrev 2008-03-10 15:23:13 följande:
    kikar in här , tänkte köpa vårjacka till dottern på lindex.. nån som vet om det finns nån aktuell rabattkod ?
    det finns väl den där 50:- vid köp över 200:- om du kollar tidigare inlägg. Jag tror den funkar än. Men annars om du läser tillbaka några inlägg till så kommer det antagligen i slutet av veckan/början av nästa vecka något. Så det kan ju vara värt att vänta nån vecka.
Svar på tråden För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!