sunnanå skrev 2008-03-01 00:43:12 följande:
Vissst är det så att om man har alla olika rabattkoder så måste man använda i olika beställningar och då alltså 19 kr per order el har jag fel.Jag var i butik och skulle handla.jag fråga om det är begränsat el om man kan använda nåra fast då ej på samma plagg och fick till svar att endast en kupong på en vara men ändå så stod det ju inte det på kupongen,konstigt.Sen sa då hon att ja det står inte så då får vi göra så men då hon höll på att klicka in varorna så kom en annan och då fråga hon i kassan om hur är det egentligen vad som gäller och då blev det endast en per kund,tror att det var nån chef. Och så sa hon att när man använt den koden så blir den förbrukad och går alltså inte att använda mer. Vad har ni fått för svar i era butiker.Tydligen hade det kommit in en som hade typ 10 med sig men blev bara 1 vara ändå.Har aldrig beställt från nätet,får väl pröva det också.
De koder som nu var nu senast och de flesta gick ut den 28:e så kunde man använda alla rabattkoder SAMTIDIGT i EN beställning i webshopen. Det fanns 9 olika rabattkoder som gick att kombinera på en beställning!

Många kunde dessutom använda de om igen i en till beställning.
I butik så är det ALLTID olika, men det brukar gälla med procentkuponger att det är en kupong per vara. När de körde 50:--kuponger så fick vissa använda två (fanns 2 st olika med olika rabattkoder o då gick det visst att ta på samma vara). Dock förstår jag ju om personalen blir lite less om man kommer med 10 st likadana utskrivna kuponger och ska handla för under ETT köp. Jag personligen skulle aldrig göra det. Då åker jag hellre in några gånger o handlar med en kupong åt gången under perioden kupongerna gäller. Däremot de 3 kupongerna jag fick i brevlådan + den utskrivna som kommit på mailen kan jag använda samtidigt. Kupongerna verkar inte registreras på kortet så att de sedan kan neka en att använda flera. Jag har hela tiden använt fler än en av de jag fått på mailen, dock vid olika köp och det har aldrig varit några problem. Dock ser jag till att göra det på ett "snyggt" sätt så man slipper skapa irritation hos personal. Tids nog kanske de tröttnar och på så sätt slutar maila ut kuponger eller på något vis registrerar det på kortet så man inte kan handla för flera??!