För oss som gillar Lindex, rabatt tråden!!
solstrålen - å det är jag juh
solstrålen - å det är jag juh
Nu surrar en massa koder igen, kanske dags att uppdatera listan? Och då kommer ju en fråga om att när ni tipsar om nya koder, kan ni inte uppdatera dom i listan direkt så har vi koll på alla? GÄrna oxå en liten blänkare att "Uppdaterad lista" och sen bara fylla på.... Ni förstår väl vad jag svammlar om?
E81 - ja den listan, finns väl bara en va...*funderar*, som finns här i tråden med Lindex/HM/LaRedoute/KappAhl/allmänt...tror jag fick med alla då Är ju lättare om det samlas på ett ställe så slipper man leta igenom alla inlägg och kan istället sikta in sig på dom lååånga, lättare så tycker iaf jag
daphniamagna - det går du gärna göra, helt ok för mig så slipper jag leta bakåt Skriv då gärna in alla koder, slutdatum, vad det gäller etc...ja du ser ju hur det ser ut, just för att underlätta så det inte blir så många frågor kring koderna sen
Peak - fast man slipper springa runt och leta för man vet på en gång när man ser den om varan finns i rätt storlek å det gillar jag! För att vilja ha något och sen åka till butik och inte hitta *blä* Samt att dom oftast får upp det i webbutiken fortare än i butik.
Har du lämnat mobilnr så får du ett sms med alla uppgifterna, annars antar jag att det kommer avi/post. Jag har bara testat sms varianten
zasata - det står väl att du ska ha dina varor inom en vecka, jag fick sms på tredje dagen att det fanns i butik så det beror säkert på hur mycket dom har just nu
Jag tror att du bara kan ta en sån kupong på dom tre plaggen tillsammans, är ju redan ett erbjudande även om det går att använda kupong på....
Jo man ska få använda rabattkupong på t3b2, vet att många har fått göra det och om jag inte är helt fel ute så har även Kundtjänst sagt detta....
daphniamagna - well done!
Peak - kan du inte uppdatera med den koden+info i rabattråden oxå? Så allt är samlat