shopping i stockholm. vit lantlig shabby inredning sökes!!
lista era bästa butiker inne i sthlm här! jag o en vännina ska åka ner o shoppa lite i sthlm! och nu behöver jag er hjälp. vart finns de bästa butikerna och vad heter dem?
lista era bästa butiker inne i sthlm här! jag o en vännina ska åka ner o shoppa lite i sthlm! och nu behöver jag er hjälp. vart finns de bästa butikerna och vad heter dem?
Vita Hem i Sickla köpkvarter är underbart!
Sen har du en butik i Sergelpassagen som heter America någonting....
Hmm.... vet nog inga fler såhär på rak arm!!
tack:)
Jag vill ochså veta!
Den i Sergelpassagen är underbar. Ligger till höger om NK om man kommer från Plattan sett. Urfin!
Sedan är ju NK bädd och bad en favorit hos mig om man vill handla snordyra lakan etc. Bara att gå runt där gör mig glad.
Vad mer? Laura Ashley såklart ligger ju vid Stureplan.
Ha kul!
Har de några möbler i Laura Ashley butiken?
Minns faktiskt inte. Brukar mest skynda förbi för att inte göra av med för mycket pengar. Vet inte hur mycket möbler de har, troligen inte, men heminredning hade de förut iallafall för jag var där och kollade in tapeter för ett år sedan ungefär. Du kan ju alltid kolla. Det är ju inte alls långt från NK och alltid kul att titta in. Om det är just möbler du ska köpa kan jag definitivt rekommendera den där America-någonting-butiken som ingen av oss minns vad den heter. De säljer möbler, heminredning och massor med annat. Allt är DÖMYSIGT.
Koffert
Bruka
Zandoovart
Syster lycklig
Årstiden
Old touch
Hemtrevligt (upplandsgatan)
Det finns en tråd här på FL med butiksnamn i hela Sverige
American Classics heter butiken ni funderar på:
www.gallerian.se/Butik.aspx
Hans Mikaels på humlegårdsgatan
Ambiance på bryggargatan