Hångla utan att få sex?
Själv tycker jag det känns hyfsat meningslöst att bli rejält upphånglad om jag inte får sexa också. Har en misstanke om att jag är ganska "otjejig" på så sätt. Nå?
Själv tycker jag det känns hyfsat meningslöst att bli rejält upphånglad om jag inte får sexa också. Har en misstanke om att jag är ganska "otjejig" på så sätt. Nå?
Jag vill ha mer efter hångel. Jämt.
Men samtidigt är det bättre med hångel än inget alls.
Jag tycker dte är mysigt att bara hångla och inte känna krav på att jag måste ha sex efteråt
Ja, det är ju en annan historia - klart man inte vill ha press på sig, men min grundinställning är ju att jag VILL ha mer om jag hånglar.
Hånglar gärna för hånglets skull på samma sätt som jag gärna har sex bara för sexets skull. Det är trevligt om de två sammanfallet men inte viktigt på något sätt.
Röstade på det andra alternativet, men det stämmer inte helt. Ibland hånglar jag gärna utan sex, andra gånger vill jag ha sex efter.
jag hånglar gärna på utan att få sex alla gånger. Det händer dock inte så ofta eftersom min make gärna vill ha mer då och blir superfrusterad när det inte går.
Jag känner för sex efter hångel. Undantag sker väl, men knullsuget kommer (nästan) alltid.
Jag och maken hånglar flera gånger om dagen, men inte har vi sex flera gånger om dagen Ibland passar det sig inte med sex så då kan man hångla ist. Ibland vill man helt enkelt inte mer... det är ju så olika. Men ofta är det mysigt att bara hångla också, vad det än finns för orsak till att det inte blir sex efteråt. Hångel är inte alltid lika med sex efteråt här :)
Vet jag att det av någon anledning inte blir något sex låter jag bli att hångla.
Är så jädra jobbigt att bli kåt utan att få nåt..
Misstänkte att du och jag hade liknande åsikter på den fronten.