Tumör...sjukt orolig nu..tror jag har gett upp
Efter en tid av sjukdom med diverse förkylningar, lunginflammationer och annat jobbigt har min läkare skickat mig på CT-röngen eller vad det nu var..Efter att ha tittat på bilderna vill han göra ytterligare röntgen. Orsaken är misstänkt tumör i lungan..HJÄLP!! Vaddå misstänkt tumör?? Han sa att jag inte ska vara orolig, inget elakartad vad dom kan se nu..men ändå! Tumör=dödsförklaring för mig...
Jag är inte speciellt gammal...
Även vävnadsförändringar nämde han, gick inte mer in på det..eller jag kunde väl inte ta in mer info då..Vad kan det betyda??
Jag går under snart...hur ska jag orka vänta på nästa svar? Vet inte hur länge det kommer att ta heller..
Jag försöker att tänka på annat, tränga undan tankarna om att jag kanske har en tumör..Har känningar från stället där dom har sett något, ont och det är jobbigt. Blir påmind om det hela tiden.. Snart bryter jag ihop..alla tankar kommer om kvällen när dagens blesyrer är klara, då jag k_a_n tänka..när jag kopplar av. Önskar ingen det jag personligen går igenom nu.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 22:20
Allt upptäcktes då jag åkte in akut för krafiga bröstsmärtor måste jag tillägga. Det var då dom upptäckte detta.