Inlägg från: Annicka74 |Visa alla inlägg
  • Annicka74

--<@ Karlstad, del VII @>--

Då hoppar jag väl in här också....
    Så får vi väl se om nån av de "gamla" hittar hit ..

Kul att det kommer bli så många syskon till våra barn som var bebisar när den första tråden startades!
    Hoppsan då är det nedräkning nu då om du har öppnat dig!!! Spännande!

Ja tänk vad tiden har gått fort, om 4 mån blir Rebecka 2 år. Händer så mycket nytt hela tiden munnen går i ett och nya ord kommer varje dag.
    Idag uppmanade hon mig "klappa händerna mamma" åt henne mästerverk hon hade byggt med sina klossar

• Annicka74

Då hoppar jag väl in här också....
    Så får vi väl se om nån av de "gamla" hittar hit ..för den var inte lätt o hitta,

Kul att det kommer bli så många syskon till våra barn som var bebisar när den första tråden startades!
    Hoppsan då är det nedräkning nu då om du har öppnat dig!!! Spännande!

Ja tänk vad tiden har gått fort, om 4 mån blir Rebecka 2 år. Händer så mycket nytt hela tiden munnen går i ett och nya ord kommer varje dag.
    Idag uppmanade hon mig "klappa händerna mamma" åt henne mästerverk hon hade byggt med sina klossar

• Annicka74

Guu va gött de lät med bananchips!!! De var ju bara så länge sen jag åt de....*skriver genast upp på shoppinglistan*

• Annicka74

VB78: Ett liv utanför datorn??? näää inte jag i alla fall...

Jag och Rebecka var i Mariebergsskogen igår typ vid strax efter nio...det var inte en kotte där! Kändes lite lyxigt o ha allt ihop för sig själv men lite konstigt var det allt, som om vi var ensamma kvar i hela stan typ.... Tyvärr var det nån (läs inte jag) som bajjade på sig så vi fick åka hem i rappet

Snacka om kontraster, igår frös vi häcken av oss när vi var ute, idag är det flera plus ute o vi njöt i lekparken idag. Ääälskar våren!!!

Hoppsan: ja just du hade ju börjat känna nåt?? Snusar du bebisar kanske??

• Annicka74

Hoppsan: Du ska se att du kommer gå läääänge med de små i magen nu bara för att vi trott dom skulle poppa ut tidigt

• Annicka74

ja den var ju stor....nääää skojjar bara Jättefin mage har du!!!

• Annicka74
    Svar på #63
    Mmm min ålder stämmer inte heller, MEN det gör inget .....låter sååååå bra att jag är två år yngre!!!
    Var inte så många år sen faktiskt jag fick visa leg heller vid diverse tillfällen, men nu, tyvärr, är nog those days over
    Nu e man bara en sleten morsa....

Grattis till dagisplatsen, även om det verkligen var liiiite sent meddelat!
  • Annicka74

Hade gärna hängt på er på fre töser men jobbar ju tyvärr

Maliinka: Hittar gärna på nåt nån helg här framöver, e ju ledig från jobbet varannan helg och då jobbar ju sambon min så kan ju vara kul med lite leksällskap nån gång....

Idag har jag varit på massage i två timmar!, eller ja vad man nu kan kalla det....shiajatsu eller nåt sånt heter det....lite mesigt men väldigt! effektivt måste jag säga.....
    Efter en hård dag på jobbet så somnade jag nästan på stört på britsen....
    Enligt massören så finns det hopp för mig trots att jag känner mig stel som hundraåring....

• Annicka74

TinaZ: Givetvis får Karin också vara med och leka! Kul!

Maliinka: Tyvärr kan vi ju då inte nästa helg Vi som alltid kan annars . Det är ju min lediga helg, men Rebecka ska åka och bo hos farmor och farfar så jag ska få en "slapphelg", jag ska i alla fall försöka och låta bli och göra en massa måsten den helgen och bara ta det lugnt och koppla av. Får väl se hur det blir med den saken....
    Så vi åker nån gång efter fre lunch...fre fm i så fall skulle vi kunna träffs en sväng....
    Annars kan jag övriga helger

Svar på tråden --<@ Karlstad, del VII @>--