• Meria

--<@ Karlstad, del VII @>--

Tråden för oss som bor bara en blink från "storstan"...
    Eller i närheten

Välkomna in, gamla som nya!

Här är vi:
    Meria
    - Maria 23år - Loke 061224 - Molkom
    Fragole - 24år - Ella 060822 - lite utanför Karlstad
    Hoppsan06 - Emma 26år - Felix 060811 - Karlstad
    Anna83KD - Anna 24år - Alva 060318 - Karlstad
    ang - Angelica 31år - Tyra 060813, Judith 980424 - Skåre
    FlovesT - 30år - Elliot 070209 - Karlstad
    Hellgren - Malin 24år - Alicia 061114 - Karlstad
    Mamasnest - Jill 30år - Kasper 970429, Kaylin 051213, Emily 070622 - Karlstad
    Sweetlove - Jessica 24år - Oliwer 050415, Melanie 060926 -Karlstad
    svarta malin - Malin 28år - Nellie 060518 - Kil
    Tessekd - Therese 30år - Nellie 060604 - Karlstad
    Maliinka - Malin 27år - Gabriel 060912 - Skåre
    Imra - Carita 29år - Amanda 990622, Gabriel 030403, Martin 040324, Anton 060923 - Karlstad
    VB78 - Veronica 29år - Maxmilian 060608 - Karlstad
    Mariajac - Maria 27år - Molly 000327, Ludvig 051231 - Karlstad
    Annicka74 - Annika 32år - Rebecka 060603 - Karlstad
    TinaZ - Eva-Stina 38år - Karin 060807 - Karlstad
    CK82 - Charlotte 24år - Alexander 050915 - Skåre
    Genie - Victoria 34år - Joel 060903 - Karlstad
    LLN - Lisa 26år - Leo 060424 - Karlstad
    IsasDream - Marie 31år- Linus 970803, Lucas 061106 - Karlstad
    stinawall - Kristina 28år - Gabriel 061223 - Karlstad
    Sunshine81 - Kajsa 25år - Alvin 060808 - Karlstad
    Lyckajones - Lycka 27 år - My 99, Fjodor 05 - Karlstad
    Magic300 - 27år, Väntar på sommaren-2007, Karlstad
    lilyana - Lilyana 23år - Damian 060505 - Karlstad
    räka - Elena 28år - Emma 060316
    U76 - Ella 070111 - Karlstad
    Jen2006 - Jennica 26 år - Filip 070703 - Karlstad
    Sembi - Susanne 29 år - Olivia 061123 - Karlstad
    smz - Sara 28år - Liam 040806, Lisa 070608 - Hammarö
    Trikarn - Lisa 25år - Korall 05, Costas 07 - Karlstad
    Marcupilami - Gunilla - Alexandra (Sandra) 2,5 år
  • Svar på tråden --<@ Karlstad, del VII @>--
  • ako12

har ni några fika träffar numera?

• Trolltrio

Ojoj, då har man vågat sig ut idag! Behöver inte vara superstrikt på längläge längre, bara vila extra, så jag har varit på babyproffsen o hämtat gratisprylar!
    Vilket äventyr, efter att ha legat pladask sen innan nyår.
    Folk tittar o pekar, tycker inte jag är såå stor. Men visst, sf-mått på 44 kanske talar för sig själv...

Blir spännande o se om det blir några sd av detta. De får gärna titta ut snart, from måndag är det helt ok!

• Tessekd

Kikar in  med en massa kramar på alladag.

Jovisst jag vet allt var ni håller till o kikar in titt som tätt men har inte riktigt orken att skrivaGenerad.

Hoppsan: Va skönt att få komma ut o röra sig. SF 44 säger du...wow. Man kan inte få se en bild på den fantastiska magen ?
    Hur gör ni föresten med vagn sen när småttingarna kommer? Syskonvagn o ståbräda eller?

♥ Mamma till bustrollet Nellie ♥ 4/6-06 ♥
  • Trolltrio

Tessekd: Har faktiskt inte blivit av att ta nån bild på eländet. men kanske borde. Vill ju kunna titta tillbaka o se hur man såg ut! Gått upp 22kg so far, så man är ju inte direkt liten o nätt.

Vi har beställt en babytravel tvillingvagn med syskonsits. Räknar inte med att felix vill stå kvar på en ståbräda nån längre stund till att börja med.

Var lite kul när bm mätte, skalan i diagrammet går upp till 45, så det är knappt jag får plats! Några dagar till så, växte 4cm på sex dagar nu senast, helt otroligt.

• Trikarn

Ahh nu har man äntligenkunnat bryta isoleringern efter den konstiga magsjukan, superskönt att kunna få komm aut en stund i det fins vädret, båda barnen ganska slitna fortfarande efter isolering o sjukdom, men de behövde verkligen få komma ut o få lite frisk luft, o vi var i desperat behöv av att handla lite...

Hoppas att vädret fortsätter såhär fint så att man kan njuta ordentligt...

Toklängtar efter att Costas ska börja gå, men vägen dit verkar vara superlång, men han lär sig förhoppningsvis att krypa snart!

Säg gärna till om fika, det längtas efter lite sällskap!

• Tessekd
    Hoppsan: Har du inte tagit några kortFörvånad. Du måste fram med kameran bums för annars kommer du att ångra dig massor sen.

Nä tänkte just att det inte skulle fungera så bra med bräda....bara att tänka på Nellie ju. Det finns syskonsits alltså..va bra.
    ♥ Mamma till bustrollet Nellie ♥ 4/6-06 ♥
  • stinawall

Hoppsan06 skönt att få vara ute och röra på sig igen!

Hemma är det två trötta sjuklingar. Gabriel har smittat ner sin pappa så nu har båda magsjukan.

Åkte ensam på husvisning i Skåre idag och träffade VB78 som "redan köpt huset".

• Marcupilami

Ja tusan, här var den!

Här är det full fart. Pluggar 150% på universitetet. Alexandra har hunnit fylla 3 år...

dator heter det. datOR...
  • VB78
    stinawall skrev 2008-02-14 22:04:38 följande:
    Hoppsan06 skönt att få vara ute och röra på sig igen!Hemma är det två trötta sjuklingar. Gabriel har smittat ner sin pappa så nu har båda magsjukan.Åkte ensam på husvisning i Skåre idag och träffade VB78 som "redan köpt huset".
    hihi ja det vore ju himla kul om man fick det denna gången var ju såå glad i klykvägen men kan säga att eftersom att vårt "första" hus (saltvägen 2) som vi bjöd på nästan var likadant som detta så är jag helt till mig får se vad svärmor säger i morgon!
     Lovar att om vi köper detta hus så är det jag som bjuder hem er på fika till sommaren så barnen kan härja lös i trädgården!!!
    Marcupilami skrev 2008-02-15 02:15:02 följande:
    Ja tusan, här var den!Här är det full fart. Pluggar 150% på universitetet. Alexandra har hunnit fylla 3 år...
    nämen hon har blivit stora tjejen nu då

Vi måste få till en träff när det är varmare ute så vi kan träffas o ta en picknick tillsammans i mariebergsskogen eller nått tycker ni inte det!!
    Trolltrio skrev 2008-02-14 16:46:14 följande:
    Ojoj, då har man vågat sig ut idag! Behöver inte vara superstrikt på längläge längre, bara vila extra, så jag har varit på babyproffsen o hämtat gratisprylar!Vilket äventyr, efter att ha legat pladask sen innan nyår.Folk tittar o pekar, tycker inte jag är såå stor. Men visst, sf-mått på 44 kanske talar för sig själv...Blir spännande o se om det blir några sd av detta. De får gärna titta ut snart, from måndag är det helt ok!
    Vad härligt!
    inte att vara så stor kanske men att du inte behöver vara liggandes hela tiden
    Fram med kameran så vi får se
    Trikarn skrev 2008-02-14 18:35:12 följande:
    Ahh nu har man äntligenkunnat bryta isoleringern efter den konstiga magsjukan, superskönt att kunna få komm aut en stund i det fins vädret, båda barnen ganska slitna fortfarande efter isolering o sjukdom, men de behövde verkligen få komma ut o få lite frisk luft, o vi var i desperat behöv av att handla lite... Hoppas att vädret fortsätter såhär fint så att man kan njuta ordentligt... Toklängtar efter att Costas ska börja gå, men vägen dit verkar vara superlång, men han lär sig förhoppningsvis att krypa snart! Säg gärna till om fika, det längtas efter lite sällskap!
    Fika fika!!!
    Max är hemma nästa fredag om nån vill försöka planera in något då så är vi med!
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
  • VB78

Hmm här var det dåligt med skriverier.....
    menar ni att ni har ett liv utanför FL

Börjar känna mig nervös inför budgivningen i morgon!
    Tur att det är sambon som sköter det mesta

stinawall hur går det med sjuklingarna?

hoppsan06 hur går det?
    jätte nyfiken om du har fått träffat dom små än!!!

om vädret tillåter nån som vill träffas i mariebergsskogen på fredag?

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
Svar på tråden --<@ Karlstad, del VII @>--