Utsvängda jeans
De säger att utsvängda jeans är inne igen.
Ska du börja använda dina?
(jag törs inte)
De säger att utsvängda jeans är inne igen.
Ska du börja använda dina?
(jag törs inte)
Nej, de är mig veterligen förfärligt ute fortfarande. Men vida byxor med hög midja är hett vad jag förstår. Och fortfarande tajta stuprör. Bootcut is a big no no. Men folk får såklart göra som de vill. Man kan såklart klä sig i magtröja också
.
Kan inte sy, så jag vet inte. Men det borde inte vara omöjligt. Förresten, var går man nu för tiden i Helsingborg om man ska gå ut? När jag bodde i underbara Helsingborg gick man till Cardinal eller Cantina. (Jag var 20-25 då)
Nyfiken
kan du inte ta kort så vi får se dom på dig
Riktigt utsvängda jeans är inne! Men det är inte mainstream ännu och det tycker i alla fall jag är ett plus.
Det är sjukt snyggt, skulle vara överlycklig om jag hade ett par riktiga sjuttiotals som satt bra!
Men vare sig de är inne eller ute, gillar du dem så ha dem!
(Fast nu är de ju inne)
Mvh
Trendgurun ;)
håller med ovan..skulle jag vara snygg i ett par..iofs det kanske jag är- måste testa- skulle jag absolut köpa ett par 70-tals utsvängda med HÖG midja, till det skulle jag stoppa in en STOR grå tshirt ..fasiken va snyggt!!
Jag har köpt ett par rätt utsvängda jeans från Tipster. De är riktigt snygga tycker jag!
www.laredoute.se/images/products/rd/large/072/072_9514988_1.jpg
Förövrigt så skulle jag ALDRIG köpa stuprör, hur modernt det än vore! Min kropp passar helt enkelt inte i så'n modell...
Stil? Rätt casual skulle jag tro... jag har för övrigt inga hängslor till jeansen utan ett brett bälte. Och nå'n topp till.. ![]()
Älskar utsvängda jeans, då ser man mkt smalare ut oxå
Jag har aldrig något annat än utsvängda jeans, jag tycker att det är mycket snyggare. Stuprörsjeans tycker jag bara passar om man är riktigt smal. Vad spelar det för roll om det är inne, de flesta använder ju ändå sina favoritjeans?
Skulle aldrig använda utsvängda jeans, hur inne de än blir. De passar inte mig helt enkelt. Jag är liten, 160 cm, och någorlunda smal. Med stuprör eller ganska smala jeans kan jag se skaplig ut. Med utsvängda eller vida byxor förvandlas jag till en en meter bred dvärg. Inte direkt det skönhetsideal jag eftersträvar.