• isisisis

Utsvängda jeans

De säger att utsvängda jeans är inne igen.

Ska du börja använda dina?

(jag törs inte)

• Svar på tråden Utsvängda jeans
  • JeckaH

Nej, de är mig veterligen förfärligt ute fortfarande. Men vida byxor med hög midja är hett vad jag förstår. Och fortfarande tajta stuprör. Bootcut is a big no no. Men folk får såklart göra som de vill. Man kan såklart klä sig i magtröja också .

• isisisis
    JeckaH skrev 2008-02-09 14:59:52 följande:
    Nej, de är mig veterligen förfärligt ute fortfarande. Men vida byxor med hög midja är hett vad jag förstår. Och fortfarande tajta stuprör. Bootcut is a big no no. Men folk får såklart göra som de vill. Man kan såklart klä sig i magtröja också .
    Då har du övertygat mig!

De får ligga kvar på hyllan!

Vet ni om man kan sy om dem?Är det skitsvårt?

Det är så synd eftersom de inte är slitna och de sitter så bra!
  • JeckaH

Kan inte sy, så jag vet inte. Men det borde inte vara omöjligt. Förresten, var går man nu för tiden i Helsingborg om man ska gå ut? När jag bodde i underbara Helsingborg gick man till Cardinal eller Cantina. (Jag var 20-25 då)

Nyfiken

• kobra

kan du inte ta kort så vi får se dom på dig

• Zano

Riktigt utsvängda jeans är inne! Men det är inte mainstream ännu och det tycker i alla fall jag är ett plus.

Det är sjukt snyggt, skulle vara överlycklig om jag hade ett par riktiga sjuttiotals som satt bra!

Men vare sig de är inne eller ute, gillar du dem så ha dem!

(Fast nu är de ju inne)

Mvh
    Trendgurun ;)

• isisisis

Cardinal har slagit igen.
    Likaså källarkrogen.

Själv gillar jag inte alkisställen så då går Lönnkrogen,Edelweiss och Dickens bort

Jag gillar Telegrafen bäst,lätt att träffa nytt intressant folk och bra musik i källaren på fredagar.

Sailors är en träffpunkt,ovanför Marina Plaza.
    Där är alla typ.

Sen finns ju Harrys och utposten,men där är det indelat i "bås" .
    Lite trist tycker jag om man vill träffa folk!

Vi har fått en ny båt istället för sundsbussarna(en är kvar).
    Den är helt ny och kommer från ett varv i Gdansk.
    Den är stor och jättefin inuti.

Var lite emot den innan,men när man väl åkte den var man såld!
    Jättefin.

Cantina har höjt åldersgränsen så där är rätt ok!

Är själv nedflyttad för 13 år sen
  • Needy

håller med ovan..skulle jag vara snygg i ett par..iofs det kanske jag är- måste testa- skulle jag absolut köpa ett par 70-tals utsvängda med HÖG midja, till det skulle jag stoppa in en STOR grå tshirt ..fasiken va snyggt!!

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • isisisis
    kobra skrev 2008-02-09 15:07:16 följande:
    kan du inte ta kort så vi får se dom på dig
    Jag är inte plusmedlem,så det tar ju lite tid.
    Har säkert inga batterier i kameran heller

......var ute och provade dem iaf.

Det är skit vad de sitter bra,de sitter mycket bättre på låren och formar häcken på ett snyggare sätt än de andra jeansen jag har nu.....

Sur man blir.
  • isisisis
    Zano skrev 2008-02-09 15:12:07 följande:
    Riktigt utsvängda jeans är inne! Men det är inte mainstream ännu och det tycker i alla fall jag är ett plus.Det är sjukt snyggt, skulle vara överlycklig om jag hade ett par riktiga sjuttiotals som satt bra!Men vare sig de är inne eller ute, gillar du dem så ha dem!(Fast nu är de ju inne)MvhTrendgurun ;)
    Zano,vilken storlek har du?

Jag har stl 36.
    Är 160 lång och väger 54 kg.
  • isisisis
    plutto skrev 2008-02-09 15:33:46 följande:
    Jag har köpt ett par rätt utsvängda jeans från Tipster. De är riktigt snygga tycker jag!www.laredoute.se/images/products/rd/large/072...Förövrigt så skulle jag ALDRIG köpa stuprör, hur modernt det än vore! Min kropp passar helt enkelt inte i så'n modell...
    Hmmm.Helt lösa...bara lite tajta över baken,men knappt där heller...

De är säkert sköna!

vad är det för "stil" på dem....kan man sätta någon "identitet" på dem?

Vad är man för "persontyp" om man har dem?

Vem som helst? Eller hiphopstil? eller....

(bara lite nyfiken)
  • plutto

Stil? Rätt casual skulle jag tro... jag har för övrigt inga hängslor till jeansen utan ett brett bälte. Och nå'n topp till..

isisisis skrev 2008-02-09 15:40:35 följande:
    Hmmm.Helt lösa...bara lite tajta över baken,men knappt där heller...De är säkert sköna! vad är det för "stil" på dem....kan man sätta någon "identitet" på dem?Vad är man för "persontyp" om man har dem?Vem som helst? Eller hiphopstil? eller....(bara lite nyfiken)
  • Fluffguf

Jag har aldrig något annat än utsvängda jeans, jag tycker att det är mycket snyggare. Stuprörsjeans tycker jag bara passar om man är riktigt smal. Vad spelar det för roll om det är inne, de flesta använder ju ändå sina favoritjeans?

• isisisis
    Fluffguf skrev 2008-02-09 18:01:17 följande:
    Jag har aldrig något annat än utsvängda jeans, jag tycker att det är mycket snyggare. Stuprörsjeans tycker jag bara passar om man är riktigt smal. Vad spelar det för roll om det är inne, de flesta använder ju ändå sina favoritjeans?
    Har du "riktigt" utsvängda jeans då eller?
  • Fluffguf
    isisisis skrev 2008-02-09 18:03:11 följande:
    Har du "riktigt" utsvängda jeans då eller?
    Ja, jag har några par som är riktigt utsvängda
  • Manchester

Skulle aldrig använda utsvängda jeans, hur inne de än blir. De passar inte mig helt enkelt. Jag är liten, 160 cm, och någorlunda smal. Med stuprör eller ganska smala jeans kan jag se skaplig ut. Med utsvängda eller vida byxor förvandlas jag till en en meter bred dvärg. Inte direkt det skönhetsideal jag eftersträvar.

Svar på tråden Utsvängda jeans