• susanne78

#5 Vi gravida från....(forts)

Våran tråd stängde visst innan vi hann starta en ny. Så jag tog mig i kragen o fixade till detta.
    Nu har ju de flesta bebisarna kommit till oss o några är på ingång , tänk att vi har följt varan hela vägen.

FÖDDA:
    Skatti, en flicka
    Idgie06, en flicka
    Ainomia, en pojke
    Stolt blivande IVF mamma, en pojke
    susanne78, 1/11 en Loke, 3720 g, 51 cm
    mianmy, 1/11, en Felix, 3030g, 49 cm
    Blombukett, 10/11, Oscar, 3780g, 53 cm
    lilla drake, 12/11, en pojke
    Solstrålen, 15/11, Oliver: 3640 gr, 53 cm
    Sweedy 17/12. Elias och Elliot
    Nueva 20/12, en pojke
    SatuJonna 28/12, en liten Engla: 3990g 52cm
    Lonev 8/1-08 en flicka: 3680g, 51cm

Beräknad förlossning i februari:
    Elegant 1/2, Uppsala
    MissMommy 1/2, Stockholm, Tvillingar
    Fairy1, 5/2, Sörmland Planerat KS
    Shoppingfia 10/2, Göteborg
    MillaMolla 8/2,
    S woman 12/2, Uppsala
    Noi, 12/2, Uppsala
    Catta80, 20/2, Örebro

Beräknad förlossning i mars:
    Joys,6/3, Eskilstuna

• Svar på tråden #5 Vi gravida från....(forts)
  • kråkan krax

Jag håller tummarna för dig bling, och det ska bli så kul att se om det är en eller två

• dallas

Hej!

Här kommer snart en "gammelhöna" in igen

Jag är gravid, men vågar inte riktigt ännu flaxa över...

KRAMIS

ÄNTLIGEN!
  • septum

Jag håller också tummarna för dig Bling..

Dallas vad roligt att du kan följas åt.. Grattis igen.

• Bling1975

Dallas...det är inte så farligt, flax flax, så är du här med oss! Jag vill ju ha sällskap i december! Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • Mignonne

Dallas - ja precis som bling skriver flax flax, jag har dessutom lämnat posten vid grinden. Det är på den här sidan du skall skall vara

Bling - skönt att läsa att inga mer blödningar, håller mina tummar för dig.

Japp vi har hittat och beställt barnvagn! Om någon mer bor i runt Malmö och ej hittat vagn ännu så kan jag varmt rekommendera Babyringen vid jägersro. Mycket kunnig personal om jag jämför med den vid svårgertorp och den som ligger i närheten vid hansa förbi panduro hobby.

Dags för en tur i solen efter tuppluren i soffan

• Bling1975

Vad blev det Mignonne?

Jag var och handlade lite idag, skulle ha en klänning till ett bröllop vi ska på nästa helg, men jag fastnade konstant på avdelningarna med pluttiga små kläder. Måste säga att jag verkligen gillar Lindex unisexkläder för bebisar med alla fina djur. VILL HA NU! Men måste vänta några veckor till innan jag får handla för sambon. Men i Singapore finns det inga gränser för hur mycket jag tänker shoppa om jag fortfarande är gravid då.

• susanne78

Grattis puppy o välkommen hit.

Dallas roligt att se dig på denn här sidan. grattis .

Jag fick ju som sagt gallsten i dec. Men på ul såg dem nåt på levern o har vait på massa undersökn. så fredags var jag på US o fick reda på att jag troligtvis har tumörer på levern ( men de vet ej om det är elakt eller godartat) det känns som hela min värld rasar samman. Har haft det så tufft i många år med IVF o nu har jag njutit av átt äntligen fått min efterlängtade Loke. Det känns fruktansvärt tungt . Ska in på fler undersökn. där de går in med en tjock nål för att plocka lite av levern o då få svar på vad det är.
    Ska turen aldrig vända?????
    Var bara tvungen att få prata lite.

• Bling1975

Susanne - va fruktansvärt för er!

Jag vet hur det känns när man tror att världen rasar, det kände vi när sambon fick sin cancerdiagnos i påskas. Men det har gått jättebra! Jag håller verkligen tummarna för att det inte ska vara någon fara, och om det är det så är de jätteduktiga idag.

Massor massor med kramar!

• dallas
    susanne78 skrev 2008-04-27 20:45:40 följande:
    Grattis puppy o välkommen hit.Dallas roligt att se dig på denn här sidan. grattis .Jag fick ju som sagt gallsten i dec. Men på ul såg dem nåt på levern o har vait på massa undersökn. så fredags var jag på US o fick reda på att jag troligtvis har tumörer på levern ( men de vet ej om det är elakt eller godartat) det känns som hela min värld rasar samman. Har haft det så tufft i många år med IVF o nu har jag njutit av átt äntligen fått min efterlängtade Loke. Det känns fruktansvärt tungt . Ska in på fler undersökn. där de går in med en tjock nål för att plocka lite av levern o då få svar på vad det är.Ska turen aldrig vända?????Var bara tvungen att få prata lite.
    Usch, fy vad hemskt det måste kännas Jag hade nog blivit hel nojjig, men förhoppningsvis så är det inget farligt- eller hur!!
    Biopsin på levern brukar gå ganska smärtfritt iaf- 2 pers på mitt jobb har gjort det ganska nyligen..

Jag hoppas verkligen att du inte deppar ihop för mkt- känns det för jäkligt så tycker jag absolut du skall kontakta en kurator!!!!
    KRAMAR
    Äntligen!!
  • susanne78

Tack tjejer. Försöker hålla modet uppe. Det går upp o ner. Ibland när jag tittar på grabbarna bryter jag ihop men nästa stund är jag ganska positiv.
    blir inlagd 5 dar efter biopsin pga att de ska hålla koll o för att man har ont. Önskar bara att det här var över.

Bling_ vad fick din sambo för cancer diagnos?

Svar på tråden #5 Vi gravida från....(forts)