• C r e d o

Ni med vita/ljusa tapeter i vardagsrummet + fondvägg, bilder?

Vill gärna se era bilder, ska till Colorama sedan för att kolla en sista gång inför beställning i morgon.

* Även en liten stjärna lyser i mörkret... *
  • Svar på tråden Ni med vita/ljusa tapeter i vardagsrummet + fondvägg, bilder?
  • killotjejmamma

hjälper dig att puffa

• Callina

1.JPG3.JPGDSC00318.JPGSå här gjorde vi Fast det är lite konstigt ljus i kameran, snyggare färger i verkligeten. Har tyvärr ingen bild där man ser de andra vita väggarna.

• C r e d o
    LillaVimsan skrev 2008-02-10 14:40:13 följande:
    Så här gjorde vi Fast det är lite konstigt ljus i kameran, snyggare färger i verkligeten. Har tyvärr ingen bild där man ser de andra vita väggarna.
    Å, vad fräscht och fint det ser ut! Nu har vi varit på Colorama och bestämt hur vi ska göra, tror att det blir jättebra.
  • Callina

Hur blir det då? *nyfiken*

• C r e d o
    LillaVimsan skrev 2008-02-10 17:34:55 följande:
    Hur blir det då? *nyfiken*
    Det blir vita väggar i kök/vardagsrum med en svart-vit medaljongtapet som fondvägg i vardagsrummet. Kommer att ha en vit murspis på den väggen så jag tror det blir jättefint. Längtar SÅ efter att se slutresultatet.
  • LillaÄrtan

Vita väggar o detta..
    -Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • LillaÄrtan
    C r e d o skrev 2008-02-11 13:56:00 följande:
    Jättefint också! Är det silver i tapeten?Den här blir det i vardagsrummet:www.borastapeter.se/kollektion/kollektion_mai...
    Den är eg helsvart men de blanka är silvrigt i vissa ljusvinklar så att säga... Svårt att förklara för blixten gör ju att tapeten ser vääääldigt silvrig ut...
    -Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • nanaa

vi har en väggmålning som min man målat själv, vi har sandfärgade väggar och målningen är i svart på che' om någon vet hur man lägger in bild i inlägget så kan jag göra de

Det är bara om man börjar, som det omöjliga kan bli möjligt
Svar på tråden Ni med vita/ljusa tapeter i vardagsrummet + fondvägg, bilder?