UNDERBART MUSKOT! den här tråden är ju perfekt!
Hoppas det droppar in fler vartefter ifrån IVF-tråden.
Håller med dig, magen ÄR mindre, känner INGENTING längre. Börjar nästan tro att det inte är ngn bebis kvar ... jag gör ju VUL/UL varje vecka nu pga missfallsrisk/hotande förtidsbörd, så det är skönt att se att den lever vid dessa tillfällen.
Dock är jag nojjig ändå, för ända fram till v12 så var barnet livligt som bara den på VUL/UL men sen dess så ligger den still varje ggr och rör typ bara ett finger
Undrar om det är normalt att den är sååååå lugn. Läkarn tycker jag är nojjig och tycker att jag skall nöja mig med att hjärtat slår. Ja, får väl göra det och hoppas att läkarn säger till om det verkar konstigt. Men kan ju inte låta bli att undra. Vi har vårt stora UL första veckan om 3,5 veckor, längtar dit.
Ska du ta reda på kön? Det ska vi så mitt mission varje veckas VUL/UL är att kolla efter vad det är, och förra veckan så tror jag att det var en tjej, men läkarn sa att det är lite svårt att se såhär tidigt beroende på hur bebin ligger. Men vi tror att det är en tjej, vi får se nästa vecka, då ska jag spana vidare igen.