• Vilsekommen

han slog mig

Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?
    Nån i samma situation??

• Svar på tråden han slog mig
  • Vilsekommen

jag mår helt jävla skit. tror han tog bilen och åkte nånstans. Han har druckit. JAg har sagt han måste tänka på sin dotter, skit hur jag mår, bara hon inte förlorar sin pappa.
    HAn blev arg för nån skitsak..
    Han har inget batteri i mobilen, vet inte var han är och får inte tag på honom.. måste ut och leta.. hoppas jag kommer tillbaka.
    Är så jävla rädd. bara skakar.

• Vilsekommen

det är inte min dotter utan hans. Han har allafall inte tagit bilen..
    Vet inte vad jag ska göra..

• Vilsekommen

dotter är hos sin mamma, tack gode gud för det. men hon ska komma hit imorgon, vet inte hur jag ska göra med henne.. Måste skydda henne och har sagt att jag kan dö för hennes skull. Väckte sambons bror övet 20 mil härifrån och berättade vad som hänt.
    sambon, exet what ever.. sover nu i sin dotters rum.
    Han har sagt han ångrar sig och inte vet vad som flög i honom.
    Jag har sagt jag hatar honom, han svarade att han också gör det. men vad hjälper det??

• Vilsekommen

har levt sambo med en kille förut som misshandlade mig psykiskt, vilket jag berättat för nuvarande sambon (exet what ever) och att jag varit rädd för att han eller vem som helst skulle bli likadan som honom. att jag tyckt illa om berusade människor för det var då min första samo var somvärst aggresiv, att jag alltid var rädd för att han skulle slå..
    Nu har han jag delar bostad med precis uppfyllt min värsta mardröm.
    Kinden och nacken värker än..

• Vilsekommen

nej det var första gången.

Han försökt sova lite.. men det går inte.
    Alla känslorna blandar sig i magen så jag mår illa och kräks.

Jag tror inte det är fara för dottern, men trodde inte heller han skulle göra mig illa.. :S

• Vilsekommen

Han visar otrolig ånger, har sett till att få börja gå i terapi, fått tid redan nästa vecka. Han säger han aldrig kommer dricka alkohol igen och att han är beredd att göra vad som helst för att detta inte ska hända igen och för att inte förlora mig..

Svar på tråden han slog mig