Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

han slog mig

Vilsekommen skrev 2008-02-10 23:51:39 följande:
    Han slog mig precis.. två örfilar.. vad ska jag göra?Nån i samma situation??
    Som reaktion på vad?
  • Dorian Ertymexx
    Vilsekommen skrev 2008-02-11 00:09:47 följande:
    jag mår helt jävla skit. tror han tog bilen och åkte nånstans. Han har druckit. JAg har sagt han måste tänka på sin dotter, skit hur jag mår, bara hon inte förlorar sin pappa.HAn blev arg för nån skitsak..Han har inget batteri i mobilen, vet inte var han är och får inte tag på honom.. måste ut och leta.. hoppas jag kommer tillbaka.Är så jävla rädd. bara skakar.
    NEJ!!!!!!!!!!

Din dotter förlorar inte mycket till pappa om han är den sorten som slår. Du riskerar snarare att växa upp med en arg, hatisk dotter som kommer avsky dig för att du inte flydde med henne efter första smällen. För slår han dig nu, kan han slå dig igen, och rentav slå henne.

Myten om vikten av att ha två föräldrar är gravt överskattad.
  • Dorian Ertymexx
    Vilsekommen skrev 2008-02-11 00:23:28 följande:
    det är inte min dotter utan hans. Han har allafall inte tagit bilen..Vet inte vad jag ska göra..
    Mmm. Svår fråga om dottern är hans... Vart är modern?
  • Dorian Ertymexx
    nosa skrev 2008-02-11 06:52:18 följande:
    öh, låter kanske konstigt, men berätta aldrig för dina framtida pojkvänner att din förre pojkvän misshandlade dig. Det gör att du snabbt verkar svag i deras ögon och de tror att de kan behandla dig hursomhelst. Det e min mening bara.
    Ehm, nåja. Det håller jag inte med om. Jag har mycket lättare att undvika samtalsämnen, usla skämt eller ett från personen upplevt hotfullt beteende om jag vet att denne har en svaghet.

Seriöst, vem har INTE svaga sidor! Jag har mina svagheter, och jag berättar om dem så folk kan respektera dem. Eller inte göra det, och snabbt lära sig vart dörren är.
  • Dorian Ertymexx
    Vilsekommen skrev 2008-02-11 01:24:16 följande:
    har levt sambo med en kille förut som misshandlade mig psykiskt, vilket jag berättat för nuvarande sambon (exet what ever) och att jag varit rädd för att han eller vem som helst skulle bli likadan som honom. att jag tyckt illa om berusade människor för det var då min första samo var somvärst aggresiv, att jag alltid var rädd för att han skulle slå..Nu har han jag delar bostad med precis uppfyllt min värsta mardröm.Kinden och nacken värker än..
    Med risk för att låta elak, men du kanske ska se över din karlasmak.
Svar på tråden han slog mig