Design & Kreativitets Tråden 1
Tittar förbi och lägger i favoriter, har planerat såååå länge nu att sätta fart och pyssla mm så ni kanske kan få mig att sätta igång nu. Kikat runt lite och så duktiha ni är alle sammans.
Tittar förbi och lägger i favoriter, har planerat såååå länge nu att sätta fart och pyssla mm så ni kanske kan få mig att sätta igång nu. Kikat runt lite och så duktiha ni är alle sammans.
nja matkreaktör vill jag kanske inte kalla det hehe pysslar med det som faller mig in, mat bak, sömnad snickeri, målning mm.
Jobbat och gått och lärt mig som sömmerska och det är ju något fruktansvärt roligt, tänkte söka till designer på konstfack eller i göteborg men blev så mycket strul och så slank jag in i vården och trivs så bra. Så nu pysslar jag mest och så svänger jag förbi i ateljen och hjälper till lite eller om jag behöver göra nått.
DEt är min "styvmor", låter så elakt, som har en atelje. Hon som lärde mig att sy och henne jag jobbat hos. Hon har texil tillverkning, syr på beställning åt designers och företag mm. Så jag har ju haft förmånen att så saker för stora företam med hehe;P
gud skriver som en kratta sy och företag skulle det ju vara. Nu skriker min karl och systersonen på mig så måste bege mig till soffan. Trevlig kväll på er.
Jag det är tur jag har henne för själv äger jag ingen symaskin, hehe pinsamt octt medge när man jobbat som man gjort. och allt blir ju så mycket annorlunda när man har riktiga värsting maskinerna att jobba med. Men nu var det ett tag sedan jag sydde så det kilar verkligen i fingrarna.
Här har man varit sjukskriven i en vecka och fullkomligt klättrar på väggarna. så igår blev det till att slipa och lasera en hylla och en spegel.
Jag som skulle ta det lugnt, hehe imorgon ska jag börja jobba igen så då blir det snart som vanligt igen. Nej nu ska jag putsa klart mina fönster och byta gardiner.
Kram på er.
Åhh imorgon ska jag åka till ikea :D Ska köpa ett par hyllor har jag tänkt och fixa iordning och tänkte jag kolla deras tyger, har de något bra som ni vet med er?
Nu är man hem kommen och det blev inga tyger utan massa grejer o en matta mm. Tygerna får vi ta nästa gång.
Hoppas allas helg har varit bra.
åhh det är skoj att dreja men svårt, skulle göra ett fat en gång men blev många misslyckade försök till sist kom vi på en bättre teknik för just fat hehe.
Nu ska jag leta fram ett par raggisar till mina snö frusna fötter.
God natt god natt
Hej på er här har det hänt en hel massa sedan jag var inne sist.
Massa fina grejer att titta på.
Själv har jag inte varit så jätte kriaktiv på sista tiden förutom i går då jag fick ett ryck och var så trött på mina sovrummsväggar så jag gjorde drapperier över ena så det inte såg lika hemskt ut. Nu är det växt och frö pyssel på tapeten.
Trevlig helg på er allihopa.
menade ju att jag planerar och sår inte det som var på min hemska vägg. haha
hej på dig lugnistormen tittar in nu med än gång.
Hej på er allesammans nu har jag just bokat ateljen så ska förmodligen nästa helg sitta och sy så det ryker om maskinerna. Känner riktigt hur det bubblar i mig av lägntan nu. Så i veckan ska jag ta och inhandla tyger mm så jag har att göra. Nej nu är det dags för lite mat för min del, ha det så bra alle sammans och trevlig fortsättning på helgen.
mm det ska bli roligt länge sedan jag var där nu. Så jag har ju lite att ta igen. Tänkte att jag förutom att fixa lite gardiner och smått och gott skulle göra lite nya/fler golvkuddar mm. Bra att ha och förvara extra täcken och kuddar i bla.
Nu ska jag berusa mig med ett glas vin, trevlig helg.