• sötis

Design & Kreativitets Tråden 1

Hej!
    och tack själv för i helgen och för trådstarten!
    Jag blev också jätteinspirerad och har ikväll tagit mig i kragen och lagt in en del av mina alster i min blogg
    hiskon.blogspot.com
    titta gärna in där bland velour och glada lejon!

• sötis

Hej!
    Tycker jättemycket om dina ponchos, speciellt höstmull och den rosa med stjärnor! vad tog du betalt för dom?
    Att ta betalt är ju jättesvårt, lejonklänningen blir väl ca 300 tror jag - och då ligger ändå så mycket jobb bakom...
    Fina mattor! Absolut! Jag tyckte om hennes tyger också, speciellt det med fiskarna.

• sötis

Hej!
    VAd hedrad jag blir! Klart jag gör en tröja till dig! Vad hade du tänkt, tröja,body...strl? Litet stort tryck? Flera små?

• sötis

Godmorgon!
    Usch, idag är det jobbet som gäller...Har haft en sån mysig vecka med Ida att jag vill fortsätta vara hemma. Men men det är ju bara idag, sen är det helg igen!

Jag kan köpa en tröja eller body på stan idag, är det ngt speciellt du vill ha? Hm, Lindex...Vit blir bäst va?

Ja det där med pris?! Du har ju mer erfarenhet...vad hade du tagit?

Vi hörs!

• sötis

Hej!
    Jag jobbar som hälsoutvecklare.

Är 200 ok för dig så säger vi det.

Jag gör några olika så får du välja.

Trevlig helg!

• sötis

Här var det väldigt dött, vad gör ni? HAr ni pyssel på g?
    Jag är sjuk och eländig, låg i sängen hela dagen igår. Är lite bättre idag men orkar inte ens pyssla...

• sötis

Hej alla!
    Vad kul med massa aktivitet i tråden äntligen!
    Fe73 vad kul att du kommit igång med tryckningen, det kostar ju alltid en slant att starta upp saker! Men du trycker helst med ram alltså?! Jag ska nog fundera på att skaffa en jag med, men jag tycker det är lättare med schabloner.

Brollie - det var verkligen en superfin väska, jag ska bära den med stolthet. Vad kul också att beställningarna börjat komma in!
    Man blir så himla glad när ngn annan gillar det man gör!

Exiteme - vilka jättefina saker du gör! Är det för hemmabruk eller säljer du också? Söt liten modell också, är det dottern?

Jag är också glad idag - har haft influensa i 2 veckor men mår äntligen bra igen. Idag ska jag på stan och handla tröjor att trycka på, jag har nämligen också fått beställningar från 2 tanter på jobbet!

Kram

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1