Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

Design & Kreativitets Tråden 1

hej hej
    kollar här om någon kan hjälpa mig =)
    Va nyss i Thailand och kom över jättefin tråd att knyta armband med! Nu till problemet... Hur gör man? Vill inte knyta "vanliga" vänskapsband... utan lite finare knytningar med pärlor emellan...Någon som kan hjälpa mig?

• Lindisen81
    Fe73 skrev 2008-03-25 15:01:10 följande:
    Lindisen: Tyvärr det kan jag inte hjälpa dig med men häng gärna kvar på tråden med din kreativitet...kanske nån annan här kan hjälpa dig.Lycka till!
    okej tack ändå, fortsätter kika in här va en trevlig tråd med roliga tips!
  • Lindisen81
    Aiwendil skrev 2008-03-28 16:54:41 följande:
    LindisenJag gör ju egna smycken men använder mig av vajjer.Men... vad är det du behöver hjälp med?Hur man knyter... eller hur man gör vi låset?Först och främst måste man ha nått lås och ja, det är lite grejjs man behöver
    alltså, så svårt att förklara...
    men armband man kan köpa utomlands på "gatan" är knutna på ett visst sätt, en ögla där man "låser" armbandet med tåtarna... så är det lite fina pärlor emellan knutarna. så, HUR knyter kag såna fina armband?? tråd o pärlor har jag
  • Lindisen81
    Emmyh2 skrev 2008-03-28 19:16:42 följande:
    Lindisen81! Du har inte tidningen "Kreativa kvinnor" nr3? Där har dom en jättebra beskrivning på hur man knyter halsband/armband. Även där dom knyter in pärlor. Annars, om du har en vanlig mail där man kan bifoga filer så kan jag maila dig den infon. (jag har skannat sidorna ur tidningen). Du kan ju skicka din mailadress till min inbox isåfall.
    inboxar!!
Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1