• PSYCCO

Design & Kreativitets Tråden 1

Hej alla, tittar lite nyfiken in här i tråden. Själv designar jag egna silversmycken och säljer via min hemsida. Finns bilder i galleriet. Söker forum där man kan diskutera hemsida, kreationer och företagande. Är med i Ungdesign bland annat . . trevlig kväll! /Ulla

• PSYCCO

Hej Brollie och Fe73! Jag mitt "nick" avslöjar ju mitt ordinarie arbete som psykolog - på andra ställen brukar jag heta My Silver som ju också avslöjar mitt företag. Ja, det går onekligen bra för nu ska jag uppgradera hemsidan till en företagssida med en webshop - kika in om någon vecka så får ni se. Jag har anlitat en fotograf som fotat mina smycken på modeller och det känns lite extra kul. Det är många som gör namnsmycken idag så det kan väl hända att det inte är just från mig din bekanta har köpt. Men till skillnad från de andra så håller mina smycken hög kvalitet och man får mycket silver för pengarna! Jag gör ju även amulettringar som är lite ovanligt för de är svåra att få tag på men gubben min gör varje amulett för hand så den som beställer från mig får garanterat ett smycke som INGEN annan har. Jag har dessutom en designstämpel med My Silver på . .

Nu ska jag kolla runt bland era och andras sidor!! Kul att få vara med här!

/Ulla

• PSYCCO

Tack för komplimangerna. Nu ska jag börja arbetet med min nya hemsida. Ni får kika in om några dagar och ge feed-back! /Ulla

• PSYCCO

Tack, ja det är roligt med 2 framgångsrika företag i familjen. Min man var tvungen att sluta jobba med sitt ordinarie arbete och jag känner också att det blir svårt att hinna med allt. Tack, jag ska hälsa honom att du tyckte det!!!

• PSYCCO
    Brollie skrev 2008-04-11 22:05:27 följande:
    Hej lugnistormen och de andra i tråden! Kul att du virkar, detta ska ju jag såklart kolla närmare på! Frö på väggarna lät annars både snyggt och kreativt Cecilia! Psycco, jätte kul att det går så bra för dig! Har kollat runt lite och dina grejer verkar vara de mest välgjorda o prisvärda! Blir så sugen men jag har bara mig själv så det får nog bli en fin present till nån vän eller så får jag hålla mig till tåls till jag har nån man i mitt liv! Har iaf tipsat en vän som jag vet kommer älska dina saker.I helgen kommer jag förhoppningsvis kunna lägga ut lite nytt som jag pular med just nu, flera körsbärsmössor och broscher är det. Ha en mysig helg alla!
    Tack Brollie, just nu känns livet inte kul. Sidan ligger nere och jag kommer inte åt min e-post med alla viktiga mail från kunder och lösenord och annat från webbhotellet. Har mailat supporten men det tar tid . . . och så har 3-åringen fått vattkoppor. Jag får hänga här med er istället medan jag väntar. .  Trevlig lördag! /Ulla
Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1