Design & Kreativitets Tråden 1
Ja nu kom det några bra idéer...
Väska 1 pratade jag om... Vad tar du för den?
Väska 3 är ju också ett alternativ...resp den?
Trevlig söndag
Ja nu kom det några bra idéer...
Väska 1 pratade jag om... Vad tar du för den?
Väska 3 är ju också ett alternativ...resp den?
Trevlig söndag
Nej jag tror inte man får det...men nej det är inte dyrt tycker jag...
NR 1...mörk eller ljusbrun spelar ingen roll för mig...det får bli en suprise :)
Kram
Hallojsan,
Brollie: Det är din design..gör som du brukar.
Idag har jag satt igång och tryckt nya tröjor...jag gjorde ett par misstag men lärde mig väl på dem antar jag och gjorde en crazycrazy body till Anton av den...får se hur det blir nu när jag skall strycka på bubbelfärgen..kanske blir katastof :)) men vad gör väl det.
Sötis: Kul med beställningar!!! Ja visst är det så att man blir så himla glad när någon tycker om det man gör.
Jag trycker med ram...gillar swichet när man drar rakeln fram o tillbaka :))
Aiwendil: VÄLKOMMEN skall kolla in dina grejer.
Hälsn: Frida
Hej,
Idag är det jag som känner mig som en disktrasa...
Känns som det går lite bakåt här på nätterna. Anton har nog ammat 4ggr inatt och jag är helt slut. Han vaknar tidigt vid 6-6.30.
När man väl kommer upp är det rätt skönt tycker jag men jag önskar mig en hel natt eller iallafall högst en ammning.
Just nu går allt så fort här hemma..hinner jag med? Tydligen inte igår med tanke på fallet. Jag tycker fortfarande att det känns som det är mat hela tiden. Igår fick jag en brochyr fr Hipp 3 gröt eller vällingmål och 2 matmål. Man får tacka för de 25kr :)
Anton kryper snabbt nu och det går inte att hålla blicken borta för länge från honom...han når t ex skötväskan snabbt som tusan...man får väl börja hänga upp den eller ta bort lilla saxen. Hur som det känns som det ännu en gång är nya rutiner som måste införas hos oss.
Ser ut att bli en toppen dag även idag.
Kram
Hej igen...förlåt...jag har skickat in ett inlägg FEL skulle ju till min mammagrupp :)) jaja nu ser Ni hur jag har det på hemmafronten just nu..Sorry Sorry
Hej på Er,
Sötis: Har tvättat bodyn jag fick av dig och färgen sitter kanonfint!
Därimot har tryckt här hemma och tvättat men färgen satt inte kvar utan bleknade ganska rejält. Fröken Tina sa att färgen var självfixerande men jag har ändå stryckt lite på.
Vad gjorde jag för fel?
Jaså minsann du råkade ut för samma som mig Sötis! Man skulle stryka utan ånga va?
Jag är imponerad att du hinner göra så mycket Sötis ..och du också Brollie, snabbt går det.
Just nu känner jag att jag knappt får någon egentid förutom på kvällen men då är jag så trött att jag inte orkar.
Tänk innan barn gjorde jag stickade sjalar på 2-3 dagar nu tar det 6 månader :)) men kanske man måste VILJA göra det också vilket jag inte ville när det tog 6 månader.
Tjings
Men så fin tårta..en får tacka för smaktitten ;)
Kul att du har så mycket beställningar Brollie...jag träffar dig gärna på tis kl 13 om du vill komma förbi. Boxar dig.
IDAG har jag köpt tapetrullar för endast 25 kr/st...kanon om man vill tex tapetsera om en billig ful garderob fr IKEA...som jag panikköpte innan bebislev....tar bilder och sätter in snart.