• sötis

Design & Kreativitets Tråden 1

Ja typ, hihi

• sötis

Hej alla pysslisar! Massa bra ideer det var här. Såg att jag inte svarat fe - just nu har jag färg, men jag kan tänka mig att dela om ett tag.

• sötis

Hej!
    Vilken snygg hemsida fe och vilka proffsiga grejjer! Var har du köpt in dom?
    Ska du ha affären iår också?

• sötis

Hej!
    Ja det kanske vore nåt Fe. Hur mycket tar du i kommission?

• sötis

Superfin muldebaer! Fårstår att du är nöjd! Nu ska jag cokså prova trikån!!!
    Kram kram

• sötis

Psycco välkommen!
    Vilka fina saker du gör!!! Jag skulle gärna beställa av dig, ska bara fundera ut vad. Har redan en bricka med min dottrs namn på, men de runda är också jättefina.

• sötis

Godmorgon!
    Här är man tidigt uppe, men inte för att pyssla utan ta hand om dottern. Men det konstiga är faktiskt att jag har pysslat så mycket sista tiden att jag för en kort stund var less... igår pysslade jag bara lite och kände sen att jag inte ville mer...oroväckande
    Idag känns det fatiskt bättre, men det är nog inte fel med en pysselpaus ibland, få nya intryck och mer lust till kommande projekt!

Har iallafall en "riktig hemsida" numera, visserligen under uppbyggnad, men ni får gärna kika in.

www.hiskon.se

(bloggen hiskon.blogspot.com)

Ha en trevlig helg alla!

• sötis

Välkommen husmusens! Vilka gulliga kort!!! Det ska jag också prova!!! (När jag nu får lite tid över
     Kram kram alla pysslare (om 2 timmar börjar pysslet!!!

• sötis

Godmorgon på er!

Här är det fullt ös som vanligt, jobbar på mitt vanliga jobb idag och har pysseldeadline till en av mina affärer imorgon. Sedan ska jag och tjejen åka till mormor och morfar en vecka och det ska verkligen bli skönt!

Men jag kommer säkert att klättra på väggarna av pysselabstinens...fast det är kanske bara bra med en "vit" vecka.

Fe73 - jag har inte hunnit ännu, men jag har surfshortsen i tankarna, har hittat ett bra mönster också. Fast det dröjer ngn vecka till om det är ok...

Ha det gott alla pysslare!!!

• sötis

Godmorgon!
    Jag hinner kika in emellan¨åt, trots semestern hos mormor och morfar!
    Fe73 gud vad söt din pussfisk är!!! Gör du den på nåt annat än dreggellapp?
    Vi kanske kunde byta - tröja till Ida mot apbrallor?

Ha det gott alla! (Jag har en ny sak på hemsidan, ullslipover)

• sötis

Hej alla!
    VAd kul att det blivi så mycket aktivitet i tråden!

Karisa - den andra av de två koftorna började jag sticka på innan min tös föddes - ja det är väl två år sen nu i sommar. Men jag fick liksom inte till den. Jag tyckte mönstret var så svårt på nåt sätt så den blev liggande som ett ufo (unfinished objekt). Tyvärr fär den såg så fin ut på mönstret. Så jag är jättenyfiken på att se din!!!

Bea - den ursöta kaninen som står vid en liten spis - är den också egengjord?

JAg har sytt en hel del förklädesklänningar, har bilder på min hemsida och blogg

www.hiskon.se

http://hiskon.blogspot.com

Jag prenumerar också på Ottobre och det har varit okej, men har nu hittat en bok jag bara älskar som har i stort sett alla mönster Barnetöj 0-3 år av Sofie Meedom. (Hon har en Barnetöj 4-8 också, eller om det var 4-7 möjligen) På danska visserligen, men om man läser långsamt och noga så funkar det.

Fe73 - den tröjan med puffärm blir jättebra! Jag har också sett att det knappt finns tröjor med LÄ ute i affärerna just nu! Dina surfshorts är påbörjade, har hittat ett jättebra mönster. Med lite tur, om Ida sover snällt, kan de vara klara redan idag! Jag hör av mig igen samt lägger ut bild på bloggen!

Brollie - grattis till väskbeställningen! Superkul verkligen!!! Är du bara hemma och virkar nu eller 

H en bra onsdag!

Svar på tråden Design & Kreativitets Tråden 1