• solli

Ge mig råd om ni kan (orolig)

Har gått igenom provrörsbefrukting och +:at
    Men jag har ont i brösten och då snackar vi redigt ont inte ömma bröst utan ibland värk dom känns som dom ska sprängas och nu har jag fått feber runt 38 inte så mycket men ändå.
    Är livrärr och ringa läkare och dom säger att det e knas och måste avbryta graviditeten..är i v5..
    Nån?

• Svar på tråden Ge mig råd om ni kan (orolig)
  • xenaa
    solli skrev 2008-02-12 17:56:32 följande:
    Har gått igenom provrörsbefrukting och +:atMen jag har ont i brösten och då snackar vi redigt ont inte ömma bröst utan ibland värk dom känns som dom ska sprängas och nu har jag fått feber runt 38 inte så mycket men ändå.Är livrärr och ringa läkare och dom säger att det e knas och måste avbryta graviditeten..är i v5..Nån?
    varför är det knas och du måste göra abort?
    gav de dig en anledning till det?

nu vet jag inte mkt när de gäller IVF
    men bara en fråga gällande att du har ont i brösten.
    fattar inget.
    ♥LEO♥
  • solli

Nej jag har inte ringt, men jag e orolig vad jag ska få för svar.
    Det e ju inte bra att få feber har jag hört?

• Annika1975

Allt i din kropp kretsar inte kring barnet, men dina bröst kommer att växa en del och det kan göra ont, men det är INGENTING jämnfört med hur det känns när bebisen kommit ut och mjölken rinner till! Räkna med minst 2 stl större bröst. Feber och värk behandlas bäst med alvedon som är den värktablett som rekomenderas för gravida. Säkert inget att oroa sig för. Vänta tills i morgon och se hur du känner, blir det värre i natt kan man alltid ringa sitt landstings sjukvårdsupplysning som har öppet dygnet runt.

Lycka till!

Svar på tråden Ge mig råd om ni kan (orolig)