• Bettan Boeing

Barnolja!!!

Jag undrar om det är någon som har bra tips på en barnolja. Jag använder barnängens barnolja men det är ju paraffin i den!! Inte bra har jag hört!!

• Svar på tråden Barnolja!!!
  • mmmao
    ullis83 skrev 2008-02-14 16:11:03 följande:
    Natusan tror jag det är som har nån med aloe vero,den funkade jättebra för mig
    som sagt . vad innehåller den. inte aloevera iallafall.
  • Guldklimpar2

Apotekets baby olja såååååååå grymt bra!!! än så länge inte en torr fläck o min lilla älskling e 5 mån....mycke skit i barnängen o dom...

• ullis83
    mmmao skrev 2008-02-14 16:12:43 följande:
    som sagt . vad innehåller den. inte aloevera iallafall.
    nähä,gör den inte det?
    Älskar mina pojkar så mycket
  • mmmao
    ullis83 skrev 2008-02-14 16:15:06 följande:
    nähä,gör den inte det?
    troligen inte mer än någon ynka % iallafall
  • MrsQ

Jag orkar ärligt talat inte kolla varenda liten sak jag har om det finns bra saker i dom eller inte.

Men Apotekets olja använde jag för att den var fri från sånt tjafs.
    Det jag försöker hålla mig ifrån är aker som är bevisligt dåliga eller har tvärtom funktioner som t.ex NATUSAN Babyolja.

Men Minidermen är det som funkat bäst på min sons jättenariga kinder.

Jag dricker inte heller light drycker pga miljön

• mmmao
    MrsQ skrev 2008-02-14 16:19:23 följande:
    Jag orkar ärligt talat inte kolla varenda liten sak jag har om det finns bra saker i dom eller inte.Men Apotekets olja använde jag för att den var fri från sånt tjafs.Det jag försöker hålla mig ifrån är aker som är bevisligt dåliga eller har tvärtom funktioner som t.ex NATUSAN Babyolja.Men Minidermen är det som funkat bäst på min sons jättenariga kinder. Jag dricker inte heller light drycker pga miljön
    ??? är det jobbigt? är inte barnet värt det??
  • MrsQ

Jaaa vad hemsk jag är... Måste nu gå o kolla allt han får i sig o krämer o schampoo o tandkräm o vad han sover i o näää nån motta får det vara.

Jag är inte den människan som bryr mig 100% om sånt. Och ja min son förtjänar det bästa och det har han fått MIG!!!
    Sluta med dina påhopp, du retar bara upp mig o jag orkar inte det nu!

Jag skulle vilja få en lista på vad ditt/dina barn har ätit o druckit o medicinerats med så ska vi se

• mmmao
    MrsQ skrev 2008-02-14 16:41:48 följande:
    Jaaa vad hemsk jag är... Måste nu gå o kolla allt han får i sig o krämer o schampoo o tandkräm o vad han sover i o näää nån motta får det vara.Jag är inte den människan som bryr mig 100% om sånt. Och ja min son förtjänar det bästa och det har han fått MIG!!!Sluta med dina påhopp, du retar bara upp mig o jag orkar inte det nu!Jag skulle vilja få en lista på vad ditt/dina barn har ätit o druckit o medicinerats med så ska vi se
    du skiter i att kolla upp vad du stoppar i/på ditt barn för att det är jobbigt att läsa på förpackningen då ger du faktiskt inte barnet det bästa. du vet ju inte ens vad du ger, hutr kan du då påstå att det är det bästa?
  • MrsQ

Oj att du bara orkar!
    Jag är så trött på alla eko-predikande människor.
    Lägg av! Vad försöker du göra mer än att reta upp mig!
    Du förstår ju inte vad jag skriver. Bara för att jag använder Miniderm till min son så är jag en dålig människa?
    Hahahahahahahahahahaha...

Undrar hur mycket miniderm det säljs och då undrar jag hur många bra/dåligs människor finns det.

Ganska inskränkt att tycka jag är en dålig människa

• mmmao
    MrsQ skrev 2008-02-14 22:49:58 följande:
    Oj att du bara orkar!Jag är så trött på alla eko-predikande människor.Lägg av! Vad försöker du göra mer än att reta upp mig!Du förstår ju inte vad jag skriver. Bara för att jag använder Miniderm till min son så är jag en dålig människa?Hahahahahahahahahahaha...Undrar hur mycket miniderm det säljs och då undrar jag hur många bra/dåligs människor finns det.Ganska inskränkt att tycka jag är en dålig människa
    nej, det som gör att jag enser dig göra ett dåligt jobb är att du inte ens ids läsa på förpackningar för att se till att ditt barn skall slippa gifter. Du skiter helt enkelt i vad du stoppari/på honom. Vilken yrkesmänniska som helst som resonerade så skulle inte ha jobb/kunder. men barnet har ju inget val. kan inte välja förälder.
  • Bettan Boeing

Apotekets barnolja, hur ser förpackningen ut???

• Magrat

Förstabebis skrev 2008-02-13 10:32:58 följande:

Jag undrar om det är någon som har bra tips på en barnolja. Jag använder barnängens barnolja men det är ju paraffin i den!! Inte bra har jag hört!!
    Vill du ha en bra barnolja rekommenderar jag att du skaffar en bra kallpressad olivolja eller rapsolja. Används med fördel både i mat och på huden.
Svar på tråden Barnolja!!!