• Hjartesjalen

Ostimulerat FET?

En fraga till er som vet, e det bara vid FET man kan gora det ostimulerat o inte vid farskforsok? Ibland gar tankarna at att det kanske inte e sa bra for embryot med alla medeciner, jag menar det skulle man ju inte haft naturligt, men saklart behovs hjalp pa traven ibland. Tanken e den sa man inte forvarrar med medeciner for det lilla froet.

Vad tror ni?

• Hjartesjalen

Ja, det later helt rimmligt.

• Hjartesjalen

Ja, Primerose, det var nog mera det jag tankte pa, men hur funkar det? Da maste allt stamma in i vartenda vra i kroppen sa det inte blir fel, eller hur gor man da?

• Hjartesjalen

Ja, precis, o det e val 36 tim man har pa sig att aterfora?? Eller har jag fel? Sa det e klar, man maste val bli av med det agg som slapps om man nu har nagot eller sa kollas man noga sa slemhinna o allt e bra.

• Hjartesjalen

Ja Primerose, det e valdigt intressant, mina tankar gar at att om man nu anda kollar med stickor o VU o man satter in ett ostimulerat FET, det agget som redan sitter dar da o vill "komma" ut o bli befruktat, krockar inte agget o embryot da? Eller, det kanske inte spelar nagon roll efterom det e "bara" ett agg, o sa e ju FET redan ett helt litet embryo som sattes in......hmmm eller kranglade jag till det nu haha!!

• Hjartesjalen

JA, DET HAR DU HELT RATT I. Opps stora bokstaver haha! Det verkar nastan lite riskabelt att agget e dott o en hormonforandring tycks ske da, o sedan for man in ett embryo......??

• Hjartesjalen

Haha!! Japp, ville ni skulle se ordentligt vad jag skrev! :)

Jag e lite upptagen med annat som pagar just nu, men annars e jag pa msn sa ofta jag hinner ;)

Svar på tråden Ostimulerat FET?