Jag står inte ut längre....
När jag lästa i olika diskussioner här på familjeliv har jag förstått att de flesta tycker det är normalt att ens kille/man tittar på porrtjejer/porrfilm och blir upphetsad samt tittar på andra tjejer.
Jag har haft väldigr svårt för detta men har nu insett att problemet ligger hos mig själv. Min kille tycker att utvikningstjejerna är jätte snygga, mycket snyggare än vad jag är. Han tycker de har vackra smala kroppar, slanka ben och fina bröst. Medans han tycker jag är tjock, hara fula bröst, ben osv. Det har han sagt så det är inget jag bara tänker. Han tycker de är mycket vackrare i ansiktet osv. Så ja, jag tycker faktikst att han har rätt att titta på andra eftersom inte jag har och kan ge honom det han behöver.
Men trotts detta är jag så egoistisk att jag ändå vill att han ska tycka om mig mest, att jag ska vara vackrast. Så jag och han satte oss ner och så fick han leta ut de snyggast tjejerna han kunde hitta, de vackraste brösten, benen, kropparna, anisktena osv. Så tänkte vi att jag skulle göra om min kropp, anisktsoperation, siliconbröst osv. Men problemt är att vi inte har råd, eftersom jag verkligen behöver en totalrenovering.
Men jag årkar inte med att vara få j*la ful, jag mår så dåligt av det. Jag vill inte visa mig för min kille eftersom han tycler att jag är så ful. Så jag har funderat på om det bästa vore att han skaffade en älskarinna ist, så kunde han iaf få bli tillfredställd. Jag förstår ju att han i längden inte får ut så mycket av att bara titta på porrfilm hela tiden, utan att han även behöver sex på riktigt.
Ibland fundearar jag på att lämna honom, men jag tänker på våra barn. Dessutom måste man ju faktiskt acceptera att man inte är snyggats i världen, utan att det är mormalt att ens ille kollar på andra och blir upphetsad.
Hur känner ni andra? Det är ju många som skrivit här och berättat att ni tycker det är ok att era killar kollar på porr osv, tycker ni jag över reagerar? Är jag dum som vill vara fin?
Jag känner att jag inte årkar med mg själv längre. varför var jag tvungen att bli fulast i världen?