• Anonym

Jag står inte ut längre....

När jag lästa i olika diskussioner här på familjeliv har jag förstått att de flesta tycker det är normalt att ens kille/man tittar på porrtjejer/porrfilm och blir upphetsad samt tittar på andra tjejer.

Jag har haft väldigr svårt för detta men har nu insett att problemet ligger hos mig själv. Min kille tycker att utvikningstjejerna är jätte snygga, mycket snyggare än vad jag är. Han tycker de har vackra smala kroppar, slanka ben och fina bröst. Medans han tycker jag är tjock, hara fula bröst, ben osv. Det har han sagt så det är inget jag bara tänker. Han tycker de är mycket vackrare i ansiktet osv. Så ja, jag tycker faktikst att han har rätt att titta på andra eftersom inte jag har och kan ge honom det han behöver.

Men trotts detta är jag så egoistisk att jag ändå vill att han ska tycka om mig mest, att jag ska vara vackrast. Så jag och han satte oss ner och så fick han leta ut de snyggast tjejerna han kunde hitta, de vackraste brösten, benen, kropparna, anisktena osv. Så tänkte vi att jag skulle göra om min kropp, anisktsoperation, siliconbröst osv. Men problemt är att vi inte har råd, eftersom jag verkligen behöver en totalrenovering.

Men jag årkar inte med att vara få j*la ful, jag mår så dåligt av det. Jag vill inte visa mig för min kille eftersom han tycler att jag är så ful. Så jag har funderat på om det bästa vore att han skaffade en älskarinna ist, så kunde han iaf få bli tillfredställd. Jag förstår ju att han i längden inte får ut så mycket av att bara titta på porrfilm hela tiden, utan att han även behöver sex på riktigt.

Ibland fundearar jag på att lämna honom, men jag tänker på våra barn. Dessutom måste man ju faktiskt acceptera att man inte är snyggats i världen, utan att det är mormalt att ens ille kollar på andra och blir upphetsad.

Hur känner ni andra? Det är ju många som skrivit här och berättat att ni tycker det är ok att era killar kollar på porr osv, tycker ni jag över reagerar? Är jag dum som vill vara fin?

Jag känner att jag inte årkar med mg själv längre. varför var jag tvungen att bli fulast i världen?

• Svar på tråden Jag står inte ut längre....
  • oOoJOYoOo

Nej jag kan inte tro att de är sant!!!!!!

Säg att de inte är de!

Jag blir sååå ledsen herregud..........sparka han där bak så hårt du kan o lägg benen på ryggen!

• Anonym

Indigo och Miya

Tack för er uppmuntran... jag önskar atat jag vara vackrast i världen för min kille men kommer aldrig o bli det :(

han resonerara så här atat om man träffar en person och inte tycker atat den är jätte snygg på en gång så kan dne aldrig bli snygg på riktigt. jag tycker att ju mer man tycker om någon desto snyggare blir dne, plus att nan kan bestämma sig för atat någon är snygg. Men han tycker inte att man blir fin för att man tycker om någon utan att då är det bara att man tror det men egentligen är man inte fin.

Om vi hade haft pengar så skulle min kille vilja att jag gjorde om mig, men nu har vi inga så då säger han att det får gå ändå.

När vi pratar om vad som är snyggt och så och om man skulle se det på en skala, så tycker han att jag är en 3:a på en skala mellan 1-10, om jag har smink är jag en 7:a. Så jag kanske bara är otacksma för man kan ju sminka sig.

Men det är så jobbigt för jag vet att det han tycker är fint är så ouppnåeligt. När vi kollade på snygga kroppar så kollade vi på en "fetisch" sida eller vad man ska kalla det, och där fanns kategorin "thinny". Och alla vara så jä*la smala så det finns inte, som såg ut att ha annorexia och vara så smala på bredden" om ni förstår hur jag menar, alltså bröstkorg och höftben vara så smala. Och hans komentar var "det vara väl ingenting". Jag trodde jag skulle dö!!!! vad tycker han då om mig? Och vad spelar det då för roll om jag bantar, jag är ändo bred i skelettet så jag kommer ändå inte bli snygg.

Jag väntar barn igen men när jag har fött ska jag banta. Jag är 165 och vägde 75 kilo innan jag blev gravid. Min kille vill att jag ska banta ner mig till 50 när jag fött. Jag vill oxå det men vet inte hur jag ska lyckas. Jag måste ta någon extremkur men om jag inte får äta ordentligt kommer jag vara så hungrig. och så kommer jag kanske inte bli snygg iaf.... jag vill så gärna opperera mig!!! det är som min kille säger "vi borde ha en plastikkirurg i släkten"

Fy vad jag klagar... *flåt*

• Anonym

Men LÅT honom inte trycka ner dig, skratta åt honom.
    Att vara vackrast i världen låter som en konstig önskan......
    Bygg upp ditt självförtroende och lämna honom!

• Anonym

Ursäkta men du verkar lika DUM som killen din, tycker mest synd om barna dina som har så korkade föräldrar vad ska dom tycka om sig själva när de blir stora..........

Ärligt trodde inte det fanns folk som ni

• eire

Det låter som ett barns önskan att få vara prinsessa.... hur gammal är du?

• Fidosan

Men HERREGUD!!! är detta på allvar???? LÄMNA KILLEN!!!!!
    Du är säkert mycket snyggare än honom! Hur kan du bara acceptera att han behandlar dig på det viset????
    Tror du inte att dina barn skulle må mycket bättre om deras mamma hittade en ny kille som visade hur mycket han älskar dig??? i stället för att se sin mamma må så dåligt för att pappa mobbar henne???
    Vet du vad jag tror? att din kille inte alls tycker att du är så fet och ful,utan mobbar dig att tro det för att han är rädd att bli lämnad för någon annan!
    Som sagt var hitta du en annan kille som uppskattar dig för den du är!!!
    säker på att du är en jättesöt tjej och inte alls fulare än någon annan,så gå inte och tro det!

• Celia73

Men.... du kan inte mena allvar????? Har ni på allvar diskuterat ditt utseende med en skala 1-10? Ursäkta om jag inte stöttar dig men jag har svårt att förstå dig. Jag hoppas du någonstans inom dig ändå inser hur dåligt han får dig att må och att du förtjänar någon bättre. Är det är värderingar du vill att dina barn ska växa upp med?

• flowermoon

Konstigt det här - undrar hur de gjorde innan plastikoperationernas tid... Vad jag tycker är att du ska tala om för din kille att han sårar dig. Troligen gillar han dig i alla fall eftersom ni skaffar barn ihop. Varför är han inte nöjd med dig som du är - jag tror han gillar att trycka ner dig. Ärligt talat killen måste ha mindervärdeskomplex. Gå aldrig med på att tvångsbanta eller dyligt. Du är ej heller för tjock. Jag vägde 75 kg innan graviditeten och är 170 cm lång. När jag var 20 vägde jag 68 ungefär (innan alla barnen). Din killes idealkvinna tillhör ju det anorektiska .... med troligen jättetuttar med. Undrar just hur hans kropp ser ut...

• Fidosan

Men allvarligt! var tvungen att skriva igen.
    Är du beredd att lägga dej under kniven och göra om ditt utseende för att din kille ska älska dej?? när det finns killar som skulle vilja ha dej precis som du är??
    Om han nu tycker att du är så ful mm,varför blev han ihop med dej??
    Är han så himla snygg själv???
    Jag är 1.67 och väger 70 kg,jag kan tänka mej att gå ner till 65.
    Stå på dej! ge igen! lämna honom! om han nu tycker att du är så ful har han det ju bättre utan dej eller? Du skulle ju få det bättre utan honom! och tänk den dagen när du hittar drömmkillen som älskar dej för den du är,hur lycklig du skulle vara! medans din nuvarande kille sitter ensam frammför datan med sina drömmkvinnor han aldrig kan få!

• Chania

Dessutom bygger man väl inte upp ett förhållande på ett utseende? Varför denna fixering vid ditt utseende? Fokuserar ni lika mycket på hans utseende och plockar fram kataloger på killar du vill att han ska ta sin näsa eller bak ifrån? Du får väl be din kille lämna dig för sin drömkvinna då, som enbart existerar i datorns retuscherade värld.

Kan du själv söka hjälp för att få någon att tala med? Har du några vänner som kan stötta dig? Föräldrar? Eller sök proffessionell hjälp för så här ska du inte behöva ha det. Sök hjälp! Vänta inte längre nu.

Svar på tråden Jag står inte ut längre....