Gravid och oralsex
Min kille vågar inte ha sex längre eftersom jag är gravid men jag är så tänd jämt nuförtiden.
Vill inte fråga honom om han vill men hur är det... tycker killar att det är motbjudande att slicka när tjejen är gravid?
Min kille vågar inte ha sex längre eftersom jag är gravid men jag är så tänd jämt nuförtiden.
Vill inte fråga honom om han vill men hur är det... tycker killar att det är motbjudande att slicka när tjejen är gravid?
Varför vågar han inte ha sex? I vilken vecka är du?
jag är i v 38...
Min sambo hade inget emot att ha sex varken förra gången och inte denna gången heller för den delen. Han kanske är rädd för något, fråga han. Vissa killar vågar ju knappt ha sex för att dom tror att dom bonkar könet i huvudet på bebisen. Men så är ju inte fallet.
Han kanske tror att vattnet ska gå när han slickar dig? Inget man vill ha i huvudet kanske..hehe
Hmm min kille får INTE va där nere o hålla på.. Inte nu! Bläää.. Det är ju ett ganska välkänt faktum att man får mer flytnignar när man är höggravid så nä tack.. Han får vänta..
Haha, jag hade ett jävla begär när jag var gravid. Sambon tyckte att det var jävligt obehagligt. Han tyckte just att det kändes som han peta på bebben. Men jag tvingade mig på honom lite då och då. Oralsex ska väl inte vara några problem.
Han vill inte ha sex för han tycker att barnet är för nära och för stort nu.
Han tar inga initiativ till sex eller något så jag har iinte vågat fråga om han vill göra något för mig.
Jag har inga flytningar eller så.
det är supervanligt att killar inte vill ha sex..
Känns bara trist...
När jag fött mina äldre barn så har det tagit nästan 2 år varje gång innan jag kunnat ha sex igen så det känns lite som sista chansen nu.