Randiga kläder förbjudet på dagis???
Arbetsmiljö heter det väl? Är det inte nåt som vi alla måste jobba på att förbättra, precis som jämställdheten? Tänk om det alltid vore lika enkelt att lösa sådana problem som att byta tröja.
Arbetsmiljö heter det väl? Är det inte nåt som vi alla måste jobba på att förbättra, precis som jämställdheten? Tänk om det alltid vore lika enkelt att lösa sådana problem som att byta tröja.
Sådant folk som de här inne som inte kan se till en människas bästa framför vad barnen har på sig på dagis (pop-kläder som någon nämnde tex), hoppas jag aldrig blir förebilder för mina barn.
Skulle vara sååå kul att se alla er som INTE tycker att samhället ska anpassa sig efter individen, när ert barn en dag står i samma sits.
-Blir hörselskadat - behöver hörslingor
-Förlorar ett ben - hyllor behöver sänkas
-Blir allergisk mot damm - extra städpersonal
Det kan vara vad som helst. Nog skulle ni vilja att de anpassade förskolan i den grad det är möjligt?
Fast det är klart, klä barnen i ickeprickiga kläder är förstås en enorm påfrestning för oss föräldrar.
Bodde jag i närheten skulle jag åka dit personligen med en säck enfärgade tröjor - så kan fröken själv byta på de barn vars föräldrar saknar empati.