• eio

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!

Del 3 stängdes visst, så jag tog på mig att starta upp en ny tråd.
    Hoppas all hittar hit!!

Här är då del 4 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!
  • Sandra88

Nu är det inte läge kvar till min op då. Ska operera mig på onsdag=) Börjar bli lite nervig=/ Men det där med att sluta röka är ju inte det enklaste. Har inte slutat helt än men röker betydligt mindre. Finns det några fler än jag som rökt när ni har op brösten? Fick ni några komplikationer pga rökningen?

• fff

Jag ska oxå operera mig på onsdag. Supernervös... Hos vem ska du opa dig?
    Hur ska du göra? Stl mm?

• Flizan30

Ni som jobbar och skall sjukskriva er..hur gör ni med jobbet? Jag har ingen lust att berätta för min arbetsgivaren vad jag opererar mig för(bröstförstoring) då det är en man. Men man kan ju knappast jobba första veckan och det står väl p sjukintyget vad man opereras för? Eller berättar ni för arbetsgivaren?

• Josefin86

Sandra88: Jag rökte ju och kirurgen tycker jag inte kunnat läkt bättre och mina ärr syns inte och är inte heller så mörka, jag tror inte ALLT hänger på rökningen utan vilket lkkött man har, jag har läkt snabbt och bra, trotts att jag rökte.
    Fast det är ju bättre om man inte gör det

• Sandra88

fff: Jag ska operera mig i örebro hos per-erik janson. Ska lägga in 405cc runda gelehallon, high profile bakom bröstmuskeln. Hur mkt ska du lägga in? Hur mycket går din op på?

• 1985
    Sandra88 skrev 2008-03-30 22:04:37 följande:
    fff: Jag ska operera mig i örebro hos per-erik janson. Ska lägga in 405cc runda gelehallon, high profile bakom bröstmuskeln. Hur mkt ska du lägga in? Hur mycket går din op på?
    Precis samma som mej då
  • Sandra88

1985: Har du op dig lr ska du? Gjorde du det i örebro?

• 1985
    Sandra88 skrev 2008-03-31 09:37:14 följande:
    1985: Har du op dig lr ska du? Gjorde du det i örebro?
    Jag har, hos Ivan Letterfors i Falköping.
  • fff

Sandra88
    Jag ska göra mina på Proforma Clinic Dr Michael Olenius. 37 000 kr inkl kapselförsäkring. Jag ska lägga in så att jag får en full C. Har idag en utammad A. Under operationen provar han sig tydligen fram till rätt storlek för bästa resultat. Runda gelehallon halvfast, precis som du verkar ha valt.
    Hur känner du inför onsdag? Vilken tid har du fått? Vad roligt att vi har samma op-dag

• fff

Är det någon som skulle vilja berätta om sin operationsberättelse vid bröstoperation?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation. Del 4!!!