• Dino78

Kissa på sig om man har handen i ljummet vatten?

Sambon sa att om någon sover och man tar dennes hand och lägger den i en skål med ljummet vatten så pissar vederbörande på sig. Är det verkligen så?
    Tydligen var det något som han och hans kompisar sysslade med under lumpartiden och så. Han har sett det i filmer. Jag däremot har aldrig sett det förut. Förrän idag då House gjorde det på Wilson. Menj ag kopplade det inte till att man kissade på sig uatn att det bara var för att larva sig rent allmänt.

DIF i själ och hjärta
  • Svar på tråden Kissa på sig om man har handen i ljummet vatten?
  • Tesie

Det där har jag hört ungefär en miljon gånger, men har MYCKET svårt att tro att det kan stämma

Självömkan är så töntigt patetiskt!
  • TheDyingBride

Låter som en skröna.
    Såg på någon tv-serie, eller om det var någon film, minns inte, där de la handen i ljummet vatten när en kille sov och sen lyfte på täcket och hällde vatten i skrevet på honom så han skulle TRO att han kissat på dig.

• Dino78
    Tesie skrev 2008-02-14 23:23:57 följande:
    Det där har jag hört ungefär en miljon gånger, men har MYCKET svårt att tro att det kan stämma
    Enligt sambon så stämde det tydligen att man gjorde det. Jag har aldrig ens hört det. men å andra sidan är jag inte direkt bekant med pranks över huvud taget. Det är typ knyta ihop skosnörena och sen är det stopp
    DIF i själ och hjärta
  • TheDyingBride
    Dino78 skrev 2008-02-14 23:25:34 följande:
    Enligt sambon så stämde det tydligen att man gjorde det. Jag har aldrig ens hört det. men å andra sidan är jag inte direkt bekant med pranks över huvud taget. Det är typ knyta ihop skosnörena och sen är det stopp
    Du får väl testa på sambon inatt.
  • Siili

De testade det på något program, tror det var brainiacs, och det stämde inte. De kissade tyvärr inte på sig.

• Dino78
    TheDyingBride skrev 2008-02-14 23:27:21 följande:
    Du får väl testa på sambon inatt.
    Hehe, jag har haft mina små funderingar
    Förstår inte själv hur det skulle kunna "fungera" men jag vet inte. han ligger ju rätt risigt till
    DIF i själ och hjärta
  • Sussii

haha har oxå hört det miljontals gånger men svårt att tro att det stämmer! kanske ska man pröva på sambon inatt!!!?? HAHAHAHAHA skulle vara kul om det funka! lr inte så kul då blir det blött i sängen men iaf jag e på jävelskapshumör! hahaha

• N1klas

I mitt fall så stämmer det. När jag har varit mindre och bränt mig (vilket hände ofta) så hade jag ibland handen i blöt (som somnade så) och det slutade ofta med att jag vaknade av att det var blött i sängen och det var inte så att jag hade vält ut vattnet. :)

• TheDyingBride
    Siili skrev 2008-02-14 23:28:00 följande:
    De testade det på något program, tror det var brainiacs, och det stämde inte. De kissade tyvärr inte på sig.
    Åh brainiacs rockar.
    Låg över en timme och kollade på huruvuda man kan vika ett papper mer än sju gånger eller inte, väldans intressant.
  • Vårkänslor

Ja vet att det inte är sant

Svar på tråden Kissa på sig om man har handen i ljummet vatten?