• Anonym (plankan)

Större bröstpiller??

Jag förstår ju att det inte finns ett piller som ger jättestora bröst. detta skulle ju bli en revolution och skrivas om överallt.
    Men jag skulle gärna vilja veta om någon ätit nåt större bröstpiller och upplevt någon ev. liiten skillnad!
    tacksam för svar!

• Svar på tråden Större bröstpiller??
  • Minxy

Ehm...näe...

Tror, precis som du skriver, att det skulle bli uppmärksammat om det fanns nåt sånt piller. I dagsläget får ju tjejer som är missnöjda lägga sig under kniven istället - ett piller hade ju säkert varit att föredra, så det hade nog inte gått omärkt förbi.

Gravid i vecka 39!
  • iloniz

ha ha jag testade nått annat sånt där när jag var yngre... men det var som man skulle spraya o massera in med mera... hände inte ett skit!!! Så jag tror inte detta heller funkar!

• Anonym (plankan)

nej.. men nåt måste det ju finnas.. om det så bara ger några mm störrebröst!

• Minxy
    Anonym (plankan) skrev 2008-02-15 08:57:02 följande:
    nej.. men nåt måste det ju finnas.. om det så bara ger några mm störrebröst!
    Tror faktiskt inte det, men säker kan man ju aldrig vara.
    Gravid i vecka 39!
  • Minxy

" Piller för större bröst?Jag undrar om det finns tabletter med hormoner i som man kan ta för att brösten ska växa ens lite. Orättvist att tjejer med små bröst inte kan känna sig kvinnliga!

Barnmorskan Jonna Laitinen svarar:
    Nej, det finns inga tabletter man kan ta för att få brösten att växa. I vissa fall kan p-piller göra att brösten blir lite större. Under graviditeten blir brösten också lite större, men det går ju tillbaka igen. Jag tycker inte att det stämmer som du säger att kvinnor med små bröst inte kan känna sig kvinnliga. Jag har hört om undersökningar som visar att män nuförtiden tycker lika mycket om kvinnor med små bröst som med stora bröst. Dagens skönhetsideal är ganska ologiskt, för en flicka som är lång och slank har sällan naturligt särskilt stora bröst. Ju mera fettvävnad man har, desto större bröst - oftast."

http://yle.fi/extrem/x3m/sexosant.php?id=230

Gravid i vecka 39!
  • Fiffis

testa ppiller, mina har vuxit en hel storlek hade b men nu har jag c.

• Anonym (plankan)

mm.. jag försöker gå upp i vikt nu så det kanske kan ge lite resultat då..
    men jag måste faktiskt säga att jag inte känner mig okvinnlig för att jag har mindre bröst iaf :)

• Minxy

Här har du en länk till något som heter "Breastsuccess".
    http://www.guidetillbrostforstoring.com/?gclid=COmctKzdxZECFRRCZwod-A24hA

Ett piller som tydligen ska funka - däremot så kan man googla på det och då ser man att som biverkning finns både canser och sterilitet. Så frågan är ju om det är värt det...???

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000000000044&conference=10500000000000121&posting=19500000003110626

Gravid i vecka 39!
  • Minxy
    Anonym (plankan) skrev 2008-02-15 09:04:35 följande:
    mm.. jag försöker gå upp i vikt nu så det kanske kan ge lite resultat då.. men jag måste faktiskt säga att jag inte känner mig okvinnlig för att jag har mindre bröst iaf :)
    Bra!
    Personligen har jag alltid varit avis på min systers perfekta B-kupor som står rätt ut!
    Mina är inte alls lika "uppåt" som hennes

Har C-kupa i vanliga fall och nu när jag är gravid är jag uppe i G-kupa. Inte skoj.
    Gravid i vecka 39!
  • Anonym (plankan)
    Fiffis skrev 2008-02-15 09:03:08 följande:
    testa ppiller, mina har vuxit en hel storlek hade b men nu har jag c.
    äter redan piller o endå har jag liten a :(
  • Anonym (plankan)
    Minxy skrev 2008-02-15 09:05:59 följande:
    Här har du en länk till något som heter "Breastsuccess".www.guidetillbrostforstoring.com/Ett piller som tydligen ska funka - däremot så kan man googla på det och då ser man att som biverkning finns både canser och sterilitet. Så frågan är ju om det är värt det...???debatt.passagen.se/show.fcgi...
    shit! jag tror jag skippar det!
  • Fiffis

Anonym (plankan) skrev 2008-02-15 09:14:35 följande:

Fiffis skrev 2008-02-15 09:03:08 följande:
    testa ppiller, mina har vuxit en hel storlek hade b men nu har jag c.äter redan piller o endå har jag liten a :(
    kanske beor på vilka man äter, vilka har du jag har cerazette, men jag har inte dom som ett skydd utan jag har en p-stav i armen och äter de här också för att få mer gulkropps hormon. Det kanske är min kombination då?
  • Anonym (plankan)

mm eller så är man bara olika mottaglig för hormoner..

• Minxy
    Anonym (plankan) skrev 2008-02-15 09:23:11 följande:
    mm eller så är man bara olika mottaglig för hormoner..

Mmm, så kan det ju vara. Jag tyckte inte alls att mina växte av p-piller - dom hade liksom redan växt färdigt när jag började med mina p-piller

Jag vet faktiskt inte, men du borde väl kunna kolla med en vanlig läkare? Dom om några borde ju veta om det faktiskt finns nåt mirakelpiller?

Gravid i vecka 39!
  • Anonym (plankan)

fast jag tror det är lite småolagliga piller som man kan få canser o skit av. faktiskt.. :( importerad hästdoping från ryssland eller nåt! haha!
    skämt o sido.. ska som sagt försöka gå upp några kilo, har redan känt miniskillnad efter en vecka så.. hopp finns!

Svar på tråden Större bröstpiller??