• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Odile

btw, tycker det är konstigt att vissa får anmärkningar på sina inköp. Det är väl onödigt? Är väl inte det tråden handlar om?

• LindaSundberg

Nej självklart inte, anledningen till att jag gjorde det är för att ts har gjort det i flera månader och jag gillar att retas lite och lät henne smaka sin egna medicin. Men visst du har rätt, det är inte det tråden handlar om!

Odile skrev 2008-04-23 17:19:20 följande:
    btw, tycker det är konstigt att vissa får anmärkningar på sina inköp. Det är väl onödigt? Är väl inte det tråden handlar om?
  • Odile
    LindaSundberg skrev 2008-04-23 18:05:25 följande:
    Nej självklart inte, anledningen till att jag gjorde det är för att ts har gjort det i flera månader och jag gillar att retas lite och lät henne smaka sin egna medicin. Men visst du har rätt, det är inte det tråden handlar om!
    ah ok, jag visste inte att det var samma person som tidigare hade kommenterat . Då förstår jag anledningen till ditt inlägg heheh
  • Inredaren

på överskottsbolaget 97kr
    på willys 200kr
    297kr totalt.

• Inredaren
    LindaSundberg skrev 2008-04-23 09:48:46 följande:
    Va? Bakar du inte det själv? Dyrt
    dyrt? nä, det va extrapris, de brukar kosta 8kr/st annars.
    8*3=24kr
    nu kostade dem 5kr/st= 5kr*3st=15kr
  • LindaSundberg

Hehe jo visst är det samma person, nytt nick bara hehe.

Odile skrev 2008-04-23 18:14:07 följande:
    ah ok, jag visste inte att det var samma person som tidigare hade kommenterat. Då förstår jag anledningen till ditt inlägg heheh
  • Inredaren
    Odile skrev 2008-04-23 17:19:20 följande:
    nä, men det är kul och se hur totalt oekonomiska vissa är oxå...
  • Inredaren
    LindaSundberg skrev 2008-04-23 18:22:42 följande:
    Hehe jo visst är det samma person, nytt nick bara hehe.
    ja, och byta nick får man
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2