• rött och guld

hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2

forts...

• Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2
  • Danska
    Inredaren skrev 2008-04-27 19:38:00 följande:
    talettpapper,tvättmedel köper absolut inte vi varje månad..
    nähä hur ofta gör ni det då? och vart förvarar ni toalettpapper till flera månader? eller har ni bide´? eller uthus kanske?

Vi köper mat för 6 - 8 000 danska kr i månaden + att vi äter ute 2 ggr/ vecka + att vi får gratis lunch på jobbet båda två. Dock får inte barnen mat i skolan.
  • Danska

för vem är det roligt med spartips?

för dig ?
    för dem som inte bett om det?
    men jag tycker att dina tips är hysteriskt roliga

• Inredaren
    Danska skrev 2008-04-27 19:43:46 följande:
    nähä hur ofta gör ni det då? och vart förvarar ni toalettpapper till flera månader? eller har ni bide´? eller uthus kanske?Vi köper mat för 6 - 8 000 danska kr i månaden + att vi äter ute 2 ggr/ vecka + att vi får gratis lunch på jobbet båda två. Dock får inte barnen mat i skolan.
    bi köper tapapper på bal och den räcker 2månader.
    den lägger vi i överskåpen på garderoben i hallen.
  • Emeliela
    Inredaren skrev 2008-04-27 19:39:52 följande:
    om hennes totalsumma är 2500kr på en månad är det inte farligt, men enligt henne ligger ju en tvåveckorperiod på 1600kr och som bekant har ju en månad 4 veckor, varav 1600x2=3200kr och inte 2500kr.vi brukar handla för cirka 2000kr /måand och har en veckobuffert på 500kr.
    Men herregud människa, orka lägga sig i vad någon annan spenderar sina pengar på... Låt henne handla för vad hon vill för SINA pengar så kan du ju ha dina spartips med DINA pengar
    My family - My world
  • Inredaren
    Danska skrev 2008-04-27 19:46:08 följande:
    för vem är det roligt med spartips?för dig ? för dem som inte bett om det?men jag tycker att dina tips är hysteriskt roliga
    spartips kan användas utav alla,både de med mindre pengar och de med mycket pngera, du vet att ha mycket pengar behöver inte betyda att köpa dyra grejer.
  • Inredaren
    Emeliela skrev 2008-04-27 19:51:52 följande:
    Men herregud människa, orka lägga sig i vad någon annan spenderar sina pengar på... Låt henne handla för vad hon vill för SINA pengar så kan du ju ha dina spartips med DINA pengar
    men nu frågar denna tråden om hur mycket man sparar..
  • Inredaren

nej nu va jag allt i fel tråd....

• Emeliela
    Inredaren skrev 2008-04-27 19:55:13 följande:
    men nu frågar denna tråden om hur mycket man sparar..
    Jag tror bestämt att den här tråden rubrik är- Hur mycket har ni handlat för idag?
    My family - My world
Svar på tråden hur mycket har ni handlat för idag ? tråd nr 2