Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Helt underbar text

den här har funnits i en tråd för inte så länge sedan

• Bevabus

Usch den var ju nästan sorglig! Först var den fin, men sista meningen var ju hemsk..

stanare skrev 2008-05-07 20:42:52 följande:
    Japp. Så är det haha! Och kolla samtidigt den här ... Lånetiden löper snart ut Och jag håller avståndet. Så som det måste vara. Fastän det känns som så svårt ibland.För om jag fick välja skulle jag prata med dig om allt. Du är en sån som man vill ha som bästa vän. Jag skulle berätta om det som är min värld. Det som bara är mitt. Och så skulle du berätta om allt. Det som är din värld och som bara är ditt.Jag ville hålla kvar dig länge. Som att du var min för evigt. Som att du och jag alltid skulle vara ihop. Så som jag förstår att det inte ska vara. Så som jag vet att det inte ska vara. Men kommer du ihåg? När jag var allt i din värld? När du varje morgon kröp ner bredvid mig i sängen och ville ligga nära nära. När du alltid fann min famn och min famn alltid hittade dig? När det var du och jag mot allt det andra. När det var mig du väntade på och när det var mig du längtade efter?När du lämnade bilen imorse och studsade mot ingången till din nya skola. Arm i arm med kompisen. Babblandes så till den grad att du inte såg något annat än ditt eget liv. Och ni pratade om stipendier, utlandsstudier och universitet. Snabbspolade framåt och plötsligt hade du flyttat hemifrån. Så ville jag följa med in. Träffa alla de nya vuxna du ska möta varje dag och säga hej, det här är min guldklimp, min ögonsten, mitt allt. Var snälla mot henne, hon är världsbäst i allt. Säg aldrig något dumt till henne och ta hand om henne varenda dag. Gör ni inte det lovar jag att komma och slå ihjäl er.Och visst ville jag vara med också. Som en bästa vän. Och fortsätta dela allt med dig. Om jag bara tänkte på mig själv.Så märker jag det jag vet och det jag förstår. Att jag bara lånar dig. Ett inlägg i forumet på 1318.se
Svar på tråden Helt underbar text