• Lissen

Söker ljusblå tapet m.stora stjärnor såsom Midbecs keek-a-boo!!

Tycker Midbecs tapet med stora stjärnor är helt underbar, men det blir lite för mörkt i sonens rum med den mörkblå. Skulle sååå gärna vilja ha en likadan fast med ljusblått, ingen som vet om detta finns, eller någon liknande kanske? Annars är väl det bästa att måla blått och sedan måla stora stjärnschabloner, eller har ni annan idé?

• Svar på tråden Söker ljusblå tapet m.stora stjärnor såsom Midbecs keek-a-boo!!
  • Marie J

Har Midbec en tapet med stjärnor som är mörkblå????
    Har letat i evighet efter en men hittar inte :(

• Marie J

Ja jag har varit inne på midbec´s sida massor av gånger men dom har ju bara rosa, lime, o svart/vit... jag som vill ha blå med vita stjärnor.

Kan det ha varit någon gammal kollektion?? Letar som en tok på internet nu.

• Lissen

Vad jag vet så finns den fortfarande, i alla fall här hos butiken hos mig. Var där för 10 dagar sen och då var det bilder på denna i katalogen. Ring till din butik och fråga, det har inte legat bilder på den där förut heller. Lycka till! (annars får du väl komma hit till Täby och handla!)

• meya

De har en som är beige med mörkblå/vitrandiga stjärnor. kanonsnygg!

• Lissen

Oj, det gick snabbt, vad roligt, vet själv hur glad man blir när man hittat något man letat efter länge! Här blir det nog måla och sen schabloner...mycket jobbigare och säkert inte riktigt lika snyggt. Marie J du kan väl kanske lägga in någon bild när ni är klara. Lycka till!
    PS-Ja, den beige med olikrandiga stjärnor är också jättesnygg.
    Och även den rosa men nu har vi redan renoverat dotterns rum...

• Marie J

Jag kan absolut lägga in bilda. Men det kan ta ett tag vi ska slipa osv.. först.

Jag har letat länge efter en sån här tapet och nu när jag hittat en så var det bara att slå till. Dock var det best. vara så jag får den i slutet av veckan. Så då himmer vi slipa o spackla så länge + måla resterande väggar vita.

Sen ska jag köpa inredning *lääääängtar*

Har redan bestämt att jag ska köpa säng från IKEA och sen textilier från Hemtex. Nu blir det lite OT

• Powerwoman

Finns den här stjärn-tapeten i svart med vita stjärnor?

Blev sugen på en sådan fondvägg till sonens nya rum, och den rosa till dotterns:)

• Lissen

Powerwoman, jag har dessvärre ej sett den i svart, endast i den rosa, knallgrön, mörkblå och den beiga.

• lev

jag mailade midbeck och frågade efter stjärntapeten"keek a boo" i ljusblått men dom sa att det inte fanns så jag köpte den limegröna och målade hela rummet vitt först. super nöjd!!!!

• inredning

Har bara den rosa till min dotters rum.

• Aprilbäbis

Vart kan man köpa den? Pris?

• Marie J

Rummet är så gott som klart nu, saknas bara gardiner o mattor o lite småfix. Ska försöka ta några bilder inom dom närmsta dagarna o lägga in här. Jag är SUPERNÖJD!!!

Reach for the moon and you will land on the stars
  • Aprilbäbis

ja gör gärna det, vore kul att se!!

• jerka79

Keek a boo serien med stjärnorna är verkligen superfin, dom har även en med stjärnor med lite "stars and stripes" känsla med, kollektionen heter Long Island bilder finns i mitt galleri, det är ljusblått i den tapeten

Svar på tråden Söker ljusblå tapet m.stora stjärnor såsom Midbecs keek-a-boo!!